Kawasaki Z900

Kawasaki Z900
Varenr.
ZR900FMFNN-B40S
Lager
Ikke lenger tilgjengelig

Kvantumsrabatt

Loading...
  • Kawasaki Z900
  • ZR900FMFNN-B40S-1
  • ZR900FMFNN-B40S-2
  • ZR900FMFNN-B40S-3
  • ZR900FMFNN-B40S-4
  • ZR900FMFNN-B40S-5
  • ZR900FMFNN-B40S-6
  • ZR900FMFNN-B40S-7
  • ZR900FMFNN-B40S-8
  • ZR900FMFNN-B40S-9
  • ZR900FMFNN-B40S-10
  • ZR900FMFNN-B40S-11
  • ZR900FMFNN-B40S-12
  • ZR900FMFNN-B40S-13
  • ZR900FMFNN-B40S-14
  • ZR900FMFNN-B40S-15
  • ZR900FMFNN-B40S-16
  • ZR900FMFNN-B40S-17
  • ZR900FMFNN-B40S-18
  • ZR900FMFNN-B40S-19
  • ZR900FMFNN-B40S-20
  • ZR900FMFNN-B40S-21
  • ZR900FMFNN-B40S-22
  • ZR900FMFNN-B40S-23
  • ZR900FMFNN-B40S-24
  • ZR900FMFNN-B40S-25
  • ZR900FMFNN-B40S-26
  • ZR900FMFNN-B40S-27
2021 Z900 beholder “spennende og lett”-konseptet til sin forgjenger og tilbyr neste trinn i en aggressiv Sugomi styling

Oppgraderingen består av en rekke nye og avanserte funksjoner som kjøremodus, Traction control, TFT-fargeskjerm med mobiltilkobling, LED-lys og renere utslipp. Nye Z900 ligger i spissen i sitt segment og finnes både som fulleffekt og A2.

Nøkkelegenskaper

KTRC (Kawasaki Traction Control)
Kawasakis avanserte Traction Control gir både forbedret prestasjon ved sportslig kjøring og trygghet når du kjører på dårligere underlag. Tre valgbare moduser tilbyr gradvis større assisstanse som passer kjøresituasjonen og førerens preferanser.

Siste evolusjon av Z Sugomi Styling
Z900s særegne Sugomi-elementer - litt fremoverlent kjøreposisjon, lavposisjonert frontlykt og en oppover bakdel - forblir uendret, men de fleste oppdateringene gjør den iøynefallende aggressive stylingen enda skarpere.

Nye dekk
Nye Dunlop Sportmax Roadsport 2 dekk bidrar til at Z900 er svært letthåndtert.

LED-lys
LED frontlykt, baklykt, skiltlys og blinklys gir synlighet og styling til nye Z900.

Valg av Power Mode
Valget mellom Full Power eller Low Power lar føreren justere i hnehold til preferanser og miljø. Lav effektmodus (Low Power) senker effekten til omtrent 55 % av full effekt.

TFT-fargeinstrument
Digital TFT (Thin film transistor) fargeskjerm er svært lettlest, gir sykkelen det high-tech utseende den fortjener, og gir langt flere muligheter enn de tradisjonelle instrumentene.

Integrerte kjøremodus
Kjøremodus som kobler sammen KTRC- og Power Mode, gjør at sjåføren enkelt kan velge modus i henhold til situasjonen. Det er tre forskjellige forhåndsinnstilte modus (Sport, Road, Rain) og en manuell modus (Rider). I Rider-modus kan begge systemene justeres individuelt.

Trådløs mobil tilkopling
En Bluetooth chip innebygget i instrumentet muliggjør trådløs oppkopling mellom sykkel og mobiltelefon. Ved nedlasting av “RIDEOLOGY THE APP,” kan mange av instrumentets funksjoner leses og endres med telefonen.

TILGJENGELIGE FARGER
  • Pearl Blizzard White / Metallic Spark Black
  • Metallic Spark Black / Metallic Flat Spark Black
Motor
Motortype Væskekjølt, 4-Takt Rekkefirer
Slagvolum 948 cm³
Størrelse x slagdybde 73.4 x 56 mm
Kompresjonsforhold 11.8:1 (A2 70kW: 10.5:1)
Ventilsystem DOHC, 16 ventiler
Drivstoffsystem Innsprøytning: Ø 36 mm x 4 med sekundærspjeld
Startsystem Elektrisk
Smøring Tvunget smøring, våt sump
Ytelse & Transmissjon
Maksimal effekt 92.2 kW {125 HK} / 9,500 rpm (A2 70kW: 70 kW {95 HK} / 8,000 rpm)
Maksimalt dreiemoment 98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700 rpm (A2 70kW: 91.2 N•m {9.3 kgf•m} / 6,500 rpm)
Drivstofforbruk 5.7 l/100 km (A2 70kW: 5.9 l/100 km)
Power down kit 85 kW Available
CO2 Utslipp 132 g/km (A2 70kW: 148 g/km)
Girkasse 6-trinns
Sluttutveksling Forseglet kjede
Primærutveksling 1.627 (83/51)
Utveksling 1.gir 2.692 (35/13)
Utveksling 2.gir 2.059 (35/17)
Utveksling 3.gir 1.650 (33/20)
Utveksling 4.gir 1.409 (31/22)
Utveksling 5.gir 1.222 (33/27)
Utveksling 6.gir 1.034 (30/29)
Clutch Våt multi-disk, manuell
Bremser & Fjæring
Bremser, front Doble semi-flytende 300 mm bølgeskiver. Caliper: 4-stemplet
Bremser, bak Enkel 250 mm bølgeskive. Caliper: 1-stemplet
Fjæring, front 41 mm invertert gaffel med trinnløs justerbar returdemping og fjærforspenning
Fjæring, bak Horisontal Back-link med justerbar returdemping og fjærforspenning
Ramme, Mål og Vekt
Rammetype Trellis, høy strekkfast stål
Forsprang 110 mm
Fjæringsvei foran 120 mm
Fjæringsvei bak 140 mm
Dekk, front 120/70ZR17M/C (58W)
Dekk, bak 180/55ZR17M/C (73W)
Styrevinkel V/H 33° / 33°
L x B x H 2,070 x 825 x 1,080 mm
Akselavstand 1,455 mm
Bakkeklaring 145 mm
Drivstoffkapasitet 17 liter
Setehøyde 820 mm
Kjøreklar vekt 212 kg

Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×