Kawasaki Z H2

Kawasaki Z H2
Varenr.
ZR1000KLF-A40R
Lager
Ikke lenger tilgjengelig

Kvantumsrabatt

Loading...
  • Kawasaki Z H2
  • ZR1000KLF-A40R-1
  • ZR1000KLF-A40R-2
  • ZR1000KLF-A40R-3
  • ZR1000KLF-A40R-4
  • ZR1000KLF-A40R-5
ZH2 er en motorsykkel verdig tittelen “ultimat”

Ta kontakt for tilgjengelighet og pris.

Å være i toppen for 2020-års Z-familien er et stort ansvar som krever en maskin med funksjoner og spesifikasjoner i verdensklasse. Z-merket har en lang historie som strekker seg nesten 50 år tilbake. Med ankomst av Supernaked ZH2 og dens «Supercharged» motor, er andre kapittel av Z-historien i ferd med å begynne. ZH2 er en motorsykkel verdig tittelen “ultimat”, og denne nye flaggskipsmodellen vil lede Z Serien inn i fremtiden. ZH2 er fullpakket med intressante og førerorienterte løsninger og er et prakteksempel på Kawasakis unike designfilosofi "Sugomi" - der hver estetiske innovasjon matches av likverdig teknisk utvikling.

Bilde

Bilde 
Elektronisk Cruise Control

Med Kawasaki’s cruise control system settes ønsket kjørehastighet med et enkelt trykk på "set" knappen. Når funksjonen er aktivert kan føreren slippe gasshåndtaket. Dette reduserer stress i høyre arm, og det bidrar til en avslappet og komfortabel langtur. Elektronisk Cruise Control styres med brytere på venstre styrehalvdel, og kanselleres ved trykk på bryter, bruk av clutch eller brems, eller ved å vri gasshåndtaket aktivt til 0-possisjon.

Bilde 
Avansert Elektronisk System

Z H2’s avanserte elektronikpakke inkluderer flere elektroniske kontroll system som KTRC, KCMF, og KIBS. Systemet henter informasjon fra en IMU sensor som føler bevegelser og krefter i chassis. Disse fører-assistanse system hjelper føreren til en sikker håndtering av denne kraftfulle super-charge sykkelen, samtidig som de gir nyttig informasjon til TFT-displayet. I tillegg bidrar Elektronisk Cruise Control og KQS til en svært kjørevennlig maskin. Tre valgbare Power Modes og integrert Riding Modes, linket til KTRC og Power Mode er ekstremt lett å opperere, slik at fører kan ha fullt fokus på kjøringen.

Bilde 
Assist & Slipper Clutch

En assist kam reduserer trykket på clutchfjærene slik at clutchhendelen blir lett å håndtere. Svært behagelig for føreren, spesiellt i bykjøring med mange start & stopp. Slipper-clutchen løser ut slik at kreftene fra motorbrems ikke kan blokkere bakhjulet ved nedgiring.

Bilde 
Trellis Ramme

For å takle de enorme kreftene i den kompressormatede motoren, er ZH2 utstyrt med en spesialdesignet trellis ramme. Konstruert for optimal stabilitet i høye hastigheter i kombinasjon med god styrerespons og lett manøvrerbarhet på svingete veier, bidrar rammen til en svært lettkjørt men samtidig en stabil sykkel.

Bilde 
Smartphone tilkopling

Denne modellen er utstyrt smartphone connectivity funksjon, som tillater oppkopling via Bluetooth. Siden systemet støttes av Bluetooth teknologi, er det ingen behov for kabel. Med mobilen kan du forberede kjøreturen ved å sette rider-modes etc. , og du kan etter turen laste ned full logg fra sykkelen. Med aplikasjonen “RIDEOLOGY THE APP,” får du tilgang til de fleste av instrument funksjonene på mobilen.

Bilde 
Balansert Kompressormatet Motor

Når grensene flyttes for å oppnå mer effekt, vil konstruktørene ofte ende opp med høy vekt og stort volum. ZH2 unngår dette problemet ved bruk av kompressor. Den DOHC 16-ventils 998 cm3 rekke-fire Balanced Supercharged Motor genererer en effekt på hele 147Kw (200 HK) i en lett og kompakt innpakning. Den skaper en intens aksellerasjon som overgår alt en tilsvarende suge-motor kan prestere. Kraftleveransen er enorm, men er lineær og absolutt håndterbar.

Bilde 
TFT LCD fargeskjerm

Instrument panelet viser en omfattende mengde informasjon på full-farget TFT LCD skjerm. Den har funksjoner som hjelper deg i daglig drift av kjøretøyet, samt i planlegging av lengere turer. Display funksjonene inkluderer digitalt speedometer, gir indikator, shift indikator, odometer, dobbel tripteller, tankmåler, gjenstående kjørelengde før tanking, forbruk i øyeblikket og gjennomsnitt forbruk, utetemperatur og motortemperatur, klokke, indikator for økonomisk kjøring, IMU indikator, KIBS indikator, boost trykk og boost temperatur.

Bilde 
LED Lys

Alle lys – inkludert frontlykt og baklykt, samt blinklys og skiltlys er utstyrt med LED pærer. Fordelene er lavt strømforbruk, lang levetid og intenst lys for sikker natt-kjøring.

Bilde 
Bremse System

For sikker kjøring i alle hastigheter, trenger ZH2 et bremsesystem som står til motoreffekten. Frontbremsene er utstyrt med Brembo M4.32 monobloc calipere. Maskinert ut fra en aluminiums blokk, har de maksimal styrke, ingen flex og en formidabel bremsestyrke. Caliperene er radialmontert for maksimal ytelse. Nissin master pumpen er fintunet til Kawasakis spesifikasjoner og fungerer perfekt i samarbeid med caliperene, med lett doserbar bremsekraft.

Bilde 
KQS (Kawasaki Quick Shifter)

Ved turtall (rpm) over 2,500 min-1, sikrer KQS clutchfri giring opp og ned. Med en kraftfull motor og dog-ring transmissjon, bidrar quick shifteren til myk aksellerasjon og decelerasjon, ikke kun ved sportslig kjøring, men også i tur- og bykjøring.

Bilde 
Design Concept: SUGOMI & Minimalistisk

Stilen på Z Seriens flaggskip, Z H2 er formet etter SUGOMI & Minimalistisk design konsept. Den dynamiske krummede formen minner om et villdyr i angrepspossisjon. Den asymetriske fronten med Ram-Air innsugskanal på venstre side, understreker det individualistiske SUGOMI design.

Bilde 
Fat-Type Styre og Bryterpanel

På det sterke fat-type styret er det montert bryter-panel som lar føreren betjene alle brytere uten å slippe holkene. På venstre side er brytere for å betjene Electronic Cruise Control, endre display innstilling for kjøremodus etc. På høyre side er brytere for motor setting meny.

Bilde

Tilgjengelige farger
  • Metallic Spark Black / Metallic Graphite Gray / Mirror Coated Spark Black BK3 Metallic Spark Black / Metallic Graphite Gray / Mirror Coated Spark Black BK3
  • Metallic Matte Carbon Gray / Metallic Flat Spark Black BK2 Metallic Matte Carbon Gray / Metallic Flat Spark Black BK2
  • Metallic Diablo Black / Metallic Flat Spark Black BK1 Metallic Diablo Black / Metallic Flat Spark Black BK1

Bilde

MOTOR
Motortype Væskekjølt, 4-Takt Rekkefirer med kompressor
Slagvolum 998 cm³
Størrelse x slagdybde 76 x 55 mm
Ventilsystem DOHC, 16 ventiler
Drivstoffsystem Innsprøytning: Ø 38mm x 4 med ovale sekundærspjeld
Startsystem Elektrisk
YTELSE & TRANSMISSJON
Maksimal effekt 147.1 kW {200 HK} / 11,000 rpm
Maksimalt dreiemoment 137 N•m {14 kgf•m} / 8,500 rpm
CO2 Utslipp 148 g/km
Girkasse 6-trinns
Utveksling 1.gir 3.077 (40/13)
Utveksling 2.gir 2.471 (42/17)
Utveksling 3.gir 2.045 (45/22)
Utveksling 4.gir 1.727 (38/22)
Utveksling 5.gir 1.524 (32/21)
Utveksling 6.gir 1.348 (31/23)
Sluttutveksling 2.556 (46/18)
Clutch Våt multi-disk, manuell
BREMSER & FJÆRING
Bremser, front Doble semi-flytende 300 mm bølgeskiver. Caliper: Radialmonterte monoblock, 4-stemplet
Bremser, bak Singel 250 mm bølgeskive. Caliper: 1-stemplet
Fjæring, front 41 mm invertert gaffel med trinnløs justerbar kompresjons- og returdemping samt justerbar fjærforspenning
Fjæring, bak Horisontal Back-link, trykksatt demper med trinnløs justerbar returdemping og ekstern justerbar fjærforspenning
RAMME, MÅL OG VEKT
Rammetype Trellis, høy strekkfast stål
Fjæringsvei foran 120 mm
Fjæringsvei bak 134 mm
Dekk, front 120/70ZR17M/C (58W)
Dekk, bak 190/55ZR17M/C (75W)
Akselavstand 1,455 mm
Drivstoffkapasitet 19 liter
Setehøyde 830 mm

Oppgitt pris er veiledende, levert fra importørs lager, inkludert moms og engangsavgift (for avgiftsbelagte kjøretøy). Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×