Som W800 STREET og W800 CAFE, har W800 stor appell til en bred gruppe motorsyklister. En letthåndterlig sykkel bygget av høyt kvalifiserte og erfarene fagarbeidere (kodawari). Blandt de tre moderniserte retro modellene er W800 den som i utseende og følelse er mest tro mot den originale W fra 60-tallet.
Høydepunkter
- Lang-slag motor tunet for kraft og moment i lavt og middels turtallsregister. Du føler virkelig at du kjører en Vertikal Twin Motor. Bensin innsptøytning sikrer myk gassrespons, god drivstofføkonomi og problemfritt vedlikehold.
- Separat speedometer og turteller i analog stil i kombinasjon med en enkel LCD skjerm og et komplett sett av indikator lamper.
- Kraftig forgaffel med stivere fjærer, kraftigere styrestem og oppgraderte støtdempere bak, komplementerer kjøreegenskapene i den nye stive rammen.
- Langt lav-profil tuck & roll sete har rikelig med plass for W800 Street´s fører og passasjer. Urethane skum som i stets fremmere del er formet slik at føreren enkelt når bakken med begge ben.
- Klassiske blanke eikehjul foran og bak. Gode bremseegenskaper er sikret med stor 320 mm skive foran og 270 mm skive bak.
- Klassisk baklykt og blanke skjermer.
- To chrome eksospotter som er vel avstemt for å gi en dyp og kraftig lyd av en klassisk 360 graders twin motorkonstruksjon.
- W800 Street's klassiske styre gir føreren en avslappet oppreist sittestilling. En kjørepossisjon som minner om 60-tallets W1
- En god blanding av retro og moderne design i den 170 mm store LED frontlykten. 6 LED lyskilder kaster en hvit, skarp lyskilde over en natt-svart vei, og sikrer god sikt fremover. Det er fire lyskilder for nærlys og to ekstra for fjærnlys som til sammen gir lykten et preg av retro stil. Detaljer som convex glass og chrome lyktering understreker høy kvalitet og klassisk design.
- Bensintanken i nydelig klassisk design fremhever sykkelens retro linjer.
- ERGO-FIT er et grensesnitt som gjør det mulig for en rekke førere å føle seg i ett med sin motorsykkel.
- ABS (Anti-Lock Brake System) sikrer stabil bremseevne ved å hindre at hjulene låses under bremsing.
- Basert på racing-teknologi, fungerer Assist & Slipper Clutch som både en momentbegrenser og en selv-servo mekanisme som muliggjør et lettere trykk på clutchhendelen.
- Dual Throttle Valves gir økt effekt og bedre brukervennlighet med to sett med ECU-regulerte gassventiler.
- Denne versjonen kan også endres for å gi maksimalt 35kw slik at A2-begrensninger overholdes, og dekker behovene til motorsykkel kjøreskoler.
Tilgjengelige farger
- Candy Fire Red / Metallic Diablo Black
|
MOTOR |
Motortype |
Luftkjølt, 4-takts Vertical Twin |
Slagvolum |
773 cm³ |
Størrelse x slagdybde |
77 x 83 mm |
Kompresjonsforhold |
8.4:1 |
Ventilsystem |
SOHC, 8 ventiler |
Drivstoffsystem |
Innsprøytning: Ø 34 mm x 2 med sekundærspjeld |
Tenning |
Digital |
Startsystem |
Elektrisk |
Smøring |
Tvunget smøring, våt sump |
|
YTELSE & TRANSMISSJON |
Maksimal effekt |
35 kW {48 HK} / 6,000 rpm |
Maksimalt dreiemoment |
62.9 N•m {6.4 kgf•m} / 4,800 rpm |
Girkasse |
5-trinns |
Sluttutveksling |
Forseglet kjede |
Primærutveksling |
2.095 (88/42) |
Utveksling 1.gir |
2.353 (40/17) |
Utveksling 2.gir |
1.591 (35/22) |
Utveksling 3.gir |
1.240 (31/25) |
Utveksling 4.gir |
1.000 (28/28) |
Utveksling 5.gir |
0.852 (23/27) |
Sluttutveksling |
2.467 (37/15) |
Clutch |
Våt multi-disk, manuell |
|
BREMSER & FJÆRING |
Bremser, front |
Enkel 320 mm skive. Caliper: Doble stempel |
Bremser, bak |
Single 270 mm skive. Caliper: To-stempel |
Fjæring, front |
41 mm telescopic fork |
Fjæring, bak |
Doble støtdempere.Justerbar Fjærforspenning |
|
RAMME, MÅL OG VEKT |
Rammetype |
Dobbelrør, strekkfast stål |
Forsprang |
108 mm |
Fjæringsvei foran |
130 mm |
Fjæringsvei bak |
107 mm |
Dekk, front |
100/90-19M/C 57H |
Dekk, bak |
130/80-18M/C 66H |
Styrevinkel V/H |
37° / 37° |
L x B x H |
2,190 x 790 x 1,075 mm |
Akselavstand |
1,465 mm |
Bakkeklaring |
125 mm |
Drivstoffkapasitet |
15 liter |
Setehøyde |
790 mm |
Vekt kjøreklar |
221 kg |
Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.