Kawasaki Vulcan S

Kawasaki Vulcan S
Varenr.
EN650DLF-G44S
Lager
Ikke lenger tilgjengelig

Kvantumsrabatt

Loading...
  • Kawasaki Vulcan S
  • EN650DLF-G44S-1
  • EN650DLF-G44S-2
  • EN650DLF-G44S-3
  • EN650DLF-G44S-4
  • EN650DLF-G44S-5
  • EN650DLF-G44S-6
  • EN650DLF-G44S-7
  • EN650DLF-G44S-8
Nye Vulcan S inspirerer deg til å gå dine egene veier

Ta kontakt for tilgjengelighet og pris.

Vulcan S hever seg langt over gjennomsnitts cruisere. Med Parallel Twin motor, unik ramme og fjærings konstruksjon, er den designet for for førere som tar selvstendige valg. Vulcan S inspirerer ikke til flokk-mentalitet eller en utdatert biker stil. Tilgjengelig i ordets videste forstand. Nye Vulcan S inspirerer deg til å gå dine egene veier. Kan leveres med Light Tourer Kit bestående av:Saddlebags med quick-release festesett og Sissybar

Bilde

Bilde 
Lett håndterlig

Lav total vekt, optimalt balansert chassis, 18/17" radial dekk og godt avstemt demper setting resulterer i en lett håndterlig og lett manøvrerbar sykkel.

Bilde 
Lang rekkevidde

Med 14 liters tank og en bensingjerrig Parallel Twin motor, tilbyr Vulcan S lang rekkevidde mellom hver bensinfylling.

Bilde 
Offset liggende støtdemper med link.

Offset liggende støtdemper med link sor lang slaglengde og øket kjørekomfort. Konstruksjonen gir sykkelen et kompakt design og frigjør plass til en stor lyddemper under motoren. Støtdemperen er utstyrt med 7x justerbar forspenning for å tilpasses fører og ev. passasjer/bagasje vekt.

Bilde 
Lav setehøyde

Muligheten til å sette begge bena i bakken ved stopp, er en viktig faktor for komfortabel og trygg kjøreopplevelse. Med en setehøyde på kun 705 mm, er Vulcan S tilgjengelig for førere i alle størrelser.

Bilde 
Avslappet kjørestilling

Den kompakte motoren og den slanke ramma resulterer i smal og avslappet benstilling. Fremflyttede fothvilere er ideellt for komfortabel cruiser style kjøring.

Bilde 
Stor bremseskive

Bremseskive med stor diameter sikrer effektiv bremse-kraft med et lett trykk på bremsehendelen.

Bilde 
Moderne, urban stil

Flytende lange og lave linjer kombinert med moderne elementer som spesialdesignet hovedlykt og 5-eikers støpte hjul, gir Vulcan S en utradisjonell cruiser stil.

Bilde 
Lettlest instrumentering

Originaldesignet instrument cluster med analog-style turteller samt multifunksjons LCD skjerm.

Bilde 
Komfortabelt sete

Setets utforming og tykke polstring tilbyr topp komfort og god støtte for bak og hofter.

Bilde 
Eksospotte under motoren

Eksospotte plassert under motoren sikrer et lavt og sentrert tyngdepunkt. Pottens utforming og plassering bidrar til at føreren enkelt får benene i bakken ved stopp.

Bilde 
Lett-kjørt 649 cm3 væskekjølt, 4-takt Parallel Twin

Væskekjølt, DOHC, 8 ventil, 649 cm3 Parallel Twin med bensin innsprøyting gir myk og responsiv ytelse, spesielt i lav- og mellom register.Motoren er tunet for kjørevennlig effekt karakter som skaper tillit hos ferske førere. Vulcan S gir myk start og myk aksellerasjon i trafikken, men også bra moment og rask aksellerasjon når det er ønskelig, f.ex. ved forbikjøring.

Bilde 
Lang akselavstand

Akselavstand på 1,575 mm er valgt for å balansere egenskaper som lett manøvrerbar og super stabil sykkel. Karakteren gir en lett håndterlig, komfortabel sykkel med stor kjøreglede..
Vulcan S ideell også for ferske førere.

Bilde 
Slank backbone-style bak-ramme

Rammen , bak-jfæring og svingarm er designet i en integrert linje fra styrestem i front til navet bak..

Bilde 
Justerbare fothvilere

For tilpasning til førerens ønske, kan fothvilerne justeres i 3 posisjoner:
25 mm frem, STD og 25 mm bak.

Bilde 
Justerbare clutch/brems hendler

Justerbare hendler gir føreren mulighet til å tilpasse brems og clutch til sin håndstørrelse og preferanse.

Bilde

Tilgjengelige farger
  • Metallic Flat Spark Black/ Green Stripes BK3 Metallic Flat Spark Black/ Green Stripes BK3
  • Metallic Spark Black/ Gold Stripes BK2 Metallic Spark Black/ Gold Stripes BK2
  • Metallic Spark Black BK1 Metallic Spark Black BK1

Bilde

MOTOR
Motortype Væskekjølt, 4-takts Parallell Twin
Slagvolum 649 cm³
Størrelse x slagdybde 83 x 60 mm
Kompresjonsforhold 0,422233796296296
Ventilsystem DOHC, 8 ventiler
Drivstoffsystem Innsprøytning: Ø 38 mm x 2 med sekundærspjeld
Tenning Digital
Startsystem Elektrisk
Smøring Tvunget smøring, semi-tørr sump
YTELSE & TRANSMISSJON
Maksimal effekt 45 kW {61 HK} / 7,500 rpm
Laveffektversjon 35 kW
Maksimalt dreiemoment 63 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 rpm
CO2 Utslipp 109 g/km
Power down kit 35 kW Tilgjengelig
Bensinforbruk 35 kW kit 4.4 l/100 km
CO2 utslipp 35 kW kit 106 g/km
Girkasse 6-trinns
Sluttutveksling Forseglet kjede
Primærutveksling 2.095 (88 / 42)
Utveksling 1.gir 2.438 (39 / 16)
Utveksling 2.gir 1.714 (36 / 21)
Utveksling 3.gir 1.333 (32 / 24)
Utveksling 4.gir 1.111 (30 / 27)
Utveksling 5.gir 0.966 (28 / 29)
Utveksling 6.gir 0.852 (23 / 27)
Sluttutveksling 3.067 (46 / 15)
Clutch Våt multi-disk, manuell
BREMSER & FJÆRING
Bremser, front Singel 300 mm skive. Caliper: 2-stemplet
Bremser, bak Singel 250 mm skive. Caliper: 1-stemplet
Fjæring, front 41 mm teleskopgaffel
Fjæring, bak Offset, liggende monodemper med 7-trinns justerbar forspenning
RAMME, MÅL OG VEKT
Rammetype Rør ramme, Strekkfast stål
Forsprang 120 mm
Fjæringsvei foran 130 mm
Fjæringsvei bak 80 mm
Dekk, front 120/70 R18M/C 59H
Dekk, bak 160/60 R17M/C 69H
Styrevinkel V/H 35° / 35°
L x B x H 2,310 x 880 x 1,100 mm
Akselavstand 1,575 mm
Bakkeklaring 130 mm
Drivstoffkapasitet 14 liter
Drivstoffkapasitet 14 liter
Setehøyde 705 mm
Kjøreklar vekt 229 kg

Oppgitt pris er veiledende, levert fra importørs lager, inkludert moms og engangsavgift (for avgiftsbelagte kjøretøy). Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×