Kawasaki Versys 650 er vanskelig å forklare og umulig å kategorisere. Den er komfortabel og fantastisk på lange turer, men er også morsom sportslig, og en real by-venn. Versys 650 er alt du trenger - både til daglig kjøring eller lange turer.
Høydepunkter
- En smal, oppreist kjørestilling kombinert med bredt styre gir en naturlig avslappet posisjon og god kontroll under alle forhold.
- Kombinasjonen av offset liggende singel-demper med lang fjæringsvei og balansert demperkraft og sportslige 17" hjul muliggjør morsom og sporty kjøring på de fleste veier og forhold.
- Kawasakis avanserte Traction Control gir både forbedret prestasjon ved sportslig kjøring og trygghet når du kjører på dårligere underlag. To valgbare moduser tilbyr gradvis større assisstanse som passer kjøresituasjonen og førerens preferanser.
- USB-uttak og/ eller 12volts DC-uttak med doble deksler for høy vannmotstand kan velges til som tilbehør.
- Digital 4.3" TFT fargeskjerm er svært lettlest, gir sykkelen det high-tech utseende den fortjener, og gir langt flere muligheter enn de tradisjonelle instrumentene, inkludert tilkobling av smarttelefon.
- Redesignet øvre deksel inspirert av Versys 1000 og en ny vindskjerm bringer Versys 650 i tråd med den nyeste Versys-familien..
- LED lys rundt om gir et moderne preg og bidrar til sykkelens tøffe utseende.
- Sammen med den redesignede øvre dekselet gir den nye vindskjermen økt vindbeskyttelse, som bidrar til større kjørkomfort. Vindskjermen har fire posisjoner som enkelt kan justeres fra førersetet.
- Optimalisert for blandet kjøring, er den spennende Parallel Twin motoren responsiv, sterk i mellom-register og bensin-gjerrig. Med fullt gasspådrag vil føreren oppleve en smooth men kraftfull motorkarakter i en kontrollerbar og inspirerende motor.
Tilgjengelige farger
- Candy Lime Green / Metallic Flat Spark Black / Metallic Spark Black
- Metallic Smoke Gold / Metallic Flat Spark Black
|
MOTOR |
Motortype |
Væskekjølt, 4-takts Parallell Twin |
Slagvolum |
649 cm³ |
Størrelse x slagdybde |
83 x 60 mm |
Kompresjonsforhold |
10.8:1 |
Ventilsystem |
DOHC, 8 ventiler |
Drivstoffsystem |
Innsprøytning: Ø 38 mm x 2 (Keihin) |
Tenning |
Digital |
Startsystem |
Elektrisk |
Smøring |
Tvunget smøring, semi-tørr sump |
|
YTELSE & TRANSMISSJON |
Maksimal effekt |
49 kW {67 HK} / 8,500 rpm |
Laveffektversjon |
35.0 kW {48 PS} / 7,900 min |
Maksimalt dreiemoment |
61 N•m {6.2 kgf•m} / 7,000 rpm |
CO2 Utslipp |
107 g/km |
Power down kit 35 kW |
Tilgjengelig |
Girkasse |
6-trinns |
Sluttutveksling |
Forseglet kjede |
Primærutveksling |
2.095 (88/42) |
Utveksling 1.gir |
2.438 (39/16) |
Utveksling 2.gir |
1.714 (36/21) |
Utveksling 3.gir |
1.333 (32/24) |
Utveksling 4.gir |
1.111 (30/27) |
Utveksling 5.gir |
0.966 (28/29) |
Utveksling 6.gir |
0.852 (23/27) |
Sluttutveksling |
3.067 (46/15 |
Clutch |
Våt multi-disk |
|
BREMSER & FJÆRING |
Bremser, front |
Doble semi-flytende 300 mm bølgeskiver. Caliper: 2-stemplet |
Bremser, bak |
Singel 250 mm bølgeskive. Caliper: 1-stemplet |
Fjæring, front |
41 mm invertert teleskopgaffel med trinnløs justerbar returdemping (høyre side) og justerbar fjærforspenning (venstre side) |
Fjæring, bak |
Offset, liggende monodemper med ekstern fjærforspenning |
|
RAMME, MÅL OG VEKT |
Rammetype |
Rør ramme, Strekkfast stål |
Forsprang |
108 mm |
Fjæringsvei foran |
150 mm |
Fjæringsvei bak |
145 mm |
Dekk, front |
120/70ZR17M/C (58W) |
Dekk, bak |
160/60ZR17M/C (69W) |
Styrevinkel V/H |
35° / 35° |
L x B x H |
2,165 x 840 x 1,360 mm |
Akselavstand |
1,415 mm |
Bakkeklaring |
170 mm |
Drivstoffkapasitet |
21 liter |
Setehøyde |
845 mm |
Kjøreklar vekt |
217 kg |
Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.