Kawasaki Versys 1000

Kawasaki Versys 1000
Varenr.
KLZ1000CLF-B40R
Lager
Ikke lenger tilgjengelig

Kvantumsrabatt

Loading...
  • Kawasaki Versys 1000
  • KLZ1000CLF-B40R-1
  • KLZ1000CLF-B40R-2
  • KLZ1000CLF-B40R-3
  • KLZ1000CLF-B40R-4
  • KLZ1000CLF-B40R-5
  • KLZ1000CLF-B40R-6
  • KLZ1000CLF-B40R-7
  • KLZ1000CLF-B40R-8
  • KLZ1000CLF-B40R-9
  • KLZ1000CLF-B40R-10
  • KLZ1000CLF-B40R-11
  • KLZ1000CLF-B40R-12
  • KLZ1000CLF-B40R-13
  • KLZ1000CLF-B40R-14
  • KLZ1000CLF-B40R-15
  • KLZ1000CLF-B40R-16
  • KLZ1000CLF-B40R-17
  • KLZ1000CLF-B40R-18
  • KLZ1000CLF-B40R-19
  • KLZ1000CLF-B40R-20
Versys 1000 gir maksimal kjøreglede på alle veier

Ta kontakt for tilgjengelighet og pris.

Versys 1000 gir maksimal kjøreglede på alle veier. Alene eller med passasjer, rundt hjørnet eller rundt om i Europa. Med en responsiv rekke-firer og avansert chassis er det kjøreglede fra første stund. Kjørestillingen gir optimal kontroll uansett om det er by- eller landeveier som skal utforskes.SE har samme chassis og motor som standardversjonen Versys 1000, mens det er på elektronikksiden de to modellene virkelig skiller seg fra hverandre. Blant annet har sykkelen cruisekontroll, quick-shift for clutchfri opp- og nedgiring, justerbar fjæring, kurvelys og TFT-instrument med Rideology telefon-app. Denne muliggjør forhåndsprogramering og logging med mobiltelefon. SE er en premiummodell for de som ønsker det lille ekstra på tur.

Bilde

Bilde 
ABS

ABS (Anti-Lock Brake System) sikrer stabil bremseevne ved å hindre at hjulene låses under bremsing.

Bilde 
Horisontal Back-link montert støtdemper

Horisontal Back-link montert støtdemper sørger for at støtdemperen er horisontal og bidrar til effektiv bruk av rom og massesentralisering.

Bilde 
KECS-Kawasaki Electronic Control Suspension

KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) tilpasser seg vei- og kjøreforhold i sanntid, og sørger for den ideelle dempingen for hver situasjon.

Bilde 
KQS - Kawasaki Quick Shifter

KQS (Kawasaki Quick Shifter) muliggjør clutchfri opp- og nedgiring.

Bilde 
KCMF

KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) overvåker motor og chassis parametere igjennom hele svingen.

Bilde 
Electronic Throttle Valves

Kawasaki elektroniske innsprøytningssystem tillater ECU å levere den ideelle mengden drivstoff og luft til motoren.

Bilde 
Assist & Slipper Clutch

Basert på racing-teknologi, fungerer Assist & Slipper Clutch som både en momentbegrenser og en selv-servo mekanisme som muliggjør et lettere trykk på clutchhendelen.

Bilde 
KTRC (3-mode)

3-modus KTRC (Kawasaki TRaction Control), Kawasaki’s mest avanserte traction control system, tilbyr et utvalg av moduser som passer til en rekke kjøresituasjoner, fra banekjøring til touring.

Bilde 
Power Modes

Valg av effektmodus gjør det mulig å endre motorens effektforsyning for å tilpasse kjøresituasjonen.

Bilde 
Elektronisk Cruise Control

Elektronisk Cruise Control gjør det mulig å sette kjøretøyets hastighet til auto. Førerstøtte teknologi som bidrar til å redusere tretthet hos føreren på lange turer, og bidrar til økt turkomfort.

Bilde 
Dual Throttle Valves

Dual Throttle Valves gir økt effekt og bedre brukervennlighet med to sett med ECU-regulerte gassventiler.

Bilde 
Indikator for økonomisk kjøring

Indikator for økonomisk kjøring vises på instrumentpanelet når kjøringen er bensinsparende.

Bilde 
Smartphone-tilkobling

Smartphone-tilkobling bidrar til en forbedret motorsykkelopplevelse ved at fører kan koble seg til sin motorsykkel trådløst.

Bilde

Tilgjengelige farger
  • Emerald Blazed Green / Pearl Storm Gray (SE) GN1 Emerald Blazed Green / Pearl Storm Gray (SE) GN1
  • Metallic Carbon Gray / Metallic Spark Black (SE) GY1 Metallic Carbon Gray / Metallic Spark Black (SE) GY1
  • Candy Lime green / Metallic Spark Black GN2 Candy Lime green / Metallic Spark Black GN2
  • Pearl Flat Stardust White / Metallic Flat Spark Black WT1 Pearl Flat Stardust White / Metallic Flat Spark Black WT1

Bilde

MOTOR
Motortype Væskekjølt, 4-Takt Rekkefirer
Slagvolum 1,043 cm³
Størrelse x slagdybde 77 x 56 mm
Kompresjonsforhold 10.3:1
Ventilsystem DOHC, 16 ventiler
Drivstoffsystem Innsprøytning: Ø 38 mm x 4 (Keihin) med ovale sekundærspjeld
Tenning Digital
Startsystem Elektrisk
Smøring Tvunget smøring, våt sump
YTELSE & TRANSMISSJON
Maksimal effekt 88.2 kW {120 HK} / 9,000 rpm
Maksimalt dreiemoment 102 N•m {10.4 kgf•m} / 7,500 rpm
CO2 Utslipp 139 g/km
Girkasse 6-trinns
Sluttutveksling Forseglet kjede
Primærutveksling 1.627 (83/51)
Utveksling 1.gir 2.692 (35/13)
Utveksling 2.gir 1.950 (39/20)
Utveksling 3.gir 1.529 (26/17)
Utveksling 4.gir 1.304 (30/23)
Utveksling 5.gir 1.136 (25/22)
Utveksling 6.gir 0.958 (23/24)
Sluttutveksling 2.867 (43/15)
Clutch Våt multi-disk, manuell
BREMSER & FJÆRING
Bremser, front Doble semi-flytende 310 mm bølgeskiver. Caliper: Radialmonterte monoblock, 4-stemplet
Bremser, bak Singel 250 mm bølgete skive. Caliper: 1-stemplet
Fjæring, front 43 mm invertert gaffel med KECS, elektronisk justerbar retur- og kompresjonsdemping. Manuelt justerbar fjærforspenning
Fjæring, bak Horisontal Back-link BFRC demper med KECS, elektronisk justerbar retur- og kompresjonsdemping samt fjærforspenning
RAMME, MÅL OG VEKT
Rammetype Twin-tube, aluminium
Forsprang 106 mm
Fjæringsvei foran 150 mm
Fjæringsvei bak 152 mm
Dekk, front 120/70ZR17M/C (58W)
Dekk, bak 180/55ZR17M/C (73W)
Styrevinkel V/H 34° / 34°
L x B x H 2,270 x 950 x 1,490 (1,530 mm Vindskjerm i høyeste posisjon) mm
Akselavstand 1,520 mm
Akselavstand 1,520 mm
Bakkeklaring 150 mm
Drivstoffkapasitet 21 liter
Setehøyde 840 mm
Kjøreklar vekt 257 kg

Oppgitt pris er veiledende, levert fra importørs lager, inkludert moms og engangsavgift (for avgiftsbelagte kjøretøy). Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×