Nye Ninja 650 får et enda sportsligere og oppgradert utseende med LED-lykter og TFT-fargeintrument med smarttelefon-tilkobling. Motorforbedringer bidrar til et renere utslipp. Med Trellis ramme, to-sylindret væskekjølt motor, lav setehøyde og utpreget Ninja-personlighet dekker den nye Ninja 650 med sitt stilfulle og praktiske design behovet til det voksende Europeiske publikum. Ninja 650 tilbyr sportslig ytelse, god komfort og appellerer både til ferske og mer erfarene motorsyklister enten behovet er daglig bykjøring eller en sportslig tur på landeveien. Kan leveres som A2.
Høydepunkter
- Stilig setedeksel i sykkelens farger fremhever sykkelens racing image.Enkel å montere når passasjersetet ikke er i bruk.
- Sotet kåpeglass, justerbart i 3 possisjoner med et justeringsområde på 60 mm.
- Gel tank pad i sort og chrome med Kawasaki logo.
- ABS (Anti-Lock Brake System) sikrer stabil bremseevne ved å hindre at hjulene låses under bremsing.
- Horisontal Back-link montert støtdemper sørger for at støtdemperen er horisontal og bidrar til effektiv bruk av rom og massesentralisering.
- Basert på racing-teknologi, fungerer Assist & Slipper Clutch som både en momentbegrenser og en selv-servo mekanisme som muliggjør et lettere trykk på clutchhendelen.
- Dual Throttle Valves gir økt effekt og bedre brukervennlighet med to sett med ECU-regulerte gassventiler.
- Indikator for økonomisk kjøring vises på instrumentpanelet når kjøringen er bensinsparende.
- Smartphone-tilkobling bidrar til en forbedret motorsykkelopplevelse ved at fører kan koble seg til sin motorsykkel trådløst.
Tilgjengelige farger
- Lime Green / Ebony / Pearl Blizzard White
- Pearl Robotic White / Metallic Carbon Gray
- Metallic Matte Graphenesteel Gray
|
MOTOR |
Motortype |
Væskekjølt, 4-takts Parallell Twin |
Slagvolum |
649 cm³ |
Størrelse x slagdybde |
83 x 60 mm |
Kompresjonsforhold |
10.8:1 |
Ventilsystem |
DOHC, 8 ventiler |
Drivstoffsystem |
Innsprøytning: Ø 36 mm x 2 med doble gasspjeld |
Startsystem |
Elektrisk |
Smøring |
Tvunget smøring, semi-tørr sump |
|
YTELSE & TRANSMISSJON |
Maksimal effekt |
50.2 kW {68 HK} / 8,000 rpm |
Maksimalt dreiemoment |
64 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 rpm |
CO2 Utslipp |
107 g/km |
Bensinforbruk 35 kW kit |
4.5 l/100 km |
CO2 utslipp 35 kW kit |
107 g/km |
Girkasse |
6-trinns |
Sluttutveksling |
Forseglet kjede |
Primærutveksling |
2.095 (88/42) |
Utveksling 1.gir |
2.438 (39/16) |
Utveksling 2.gir |
1.714 (36/21) |
Utveksling 3.gir |
1.333 (32/24) |
Utveksling 4.gir |
1.111 (30/27) |
Utveksling 5.gir |
0.966 (28/29) |
Utveksling 6.gir |
0.852 (23/27) |
Sluttutveksling |
3.067 (46/15) |
Clutch |
Våt multi-disk, manuell |
|
BREMSER & FJÆRING |
Bremser, front |
Doble semi-flytende 300 mm bølgeskiver. Caliper: 2-stemplet |
Bremser, bak |
Singel 220 mm bølgeskive. Caliper: 1-stempel |
Fjæring, front |
41 mm teleskopgaffel |
Fjæring, bak |
Horisontal Back-link med justerbar fjærforspenning |
|
RAMME, MÅL OG VEKT |
Rammetype |
Trellis, høy strekkfast stål |
Forsprang |
100 mm |
Fjæringsvei foran |
125 mm |
Fjæringsvei bak |
130 mm |
Dekk, front |
120/70ZR17M/C (58W) |
Dekk, bak |
160/60ZR17M/C (69W) |
L x B x H |
2,055 x 740 x 1,145 mm |
Akselavstand |
1,410 mm |
Bakkeklaring |
130 mm |
Drivstoffkapasitet |
15 liter |
Setehøyde |
790 mm |
Kjøreklar vekt |
193 kg |
Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.