Kawasaki Ninja 1000SX Tourer 2022

Kawasaki Ninja 1000SX Tourer 2022
Varenr.
22NINJA1000SX-TOUR
Lager
Ikke lenger tilgjengelig

Kvantumsrabatt

Loading...
  • Kawasaki Ninja 1000SX Tourer 2022
  • 22NINJA1000SX-TOUR-1
  • 22NINJA1000SX-TOUR-2
  • 22NINJA1000SX-TOUR-3
  • 22NINJA1000SX-TOUR-4
  • 22NINJA1000SX-TOUR-5
  • 22NINJA1000SX-TOUR-6
  • 22NINJA1000SX-TOUR-7
  • 22NINJA1000SX-TOUR-8
  • 22NINJA1000SX-TOUR-9
  • 22NINJA1000SX-TOUR-10
  • 22NINJA1000SX-TOUR-11
  • 22NINJA1000SX-TOUR-12
  • 22NINJA1000SX-TOUR-13
  • 22NINJA1000SX-TOUR-14
  • 22NINJA1000SX-TOUR-15
  • 22NINJA1000SX-TOUR-16
Ninja 1000SX har en kompromissløs karakter

Nye Ninja 1000SX - denne Sport toureren er mer attraktiv enn noen gang og markerer fjerde generasjon sport touring. 2022 Ninja 1000SX kan tilby et renere utslipp med samme godt ytelse, mer sportslig og dynamisk design, ny lyddemper, LED-lys og økt setekomfort. Oppgraderingen består også av en rekke nye funksjoner som Elektronisk cruisecontrol, Quick Shift, integrerte kjøremoduser som kombinerer KTRC og Power Mode, og ikke minst TFT-fargeinstrument med mobiltilkobling. Ninja 1000SX består av det beste fra to verdener – Sport og Touring.

Høydepunkter
  • Montering systemet for sidevesker (tilvalg) gir rask og enkel montering og demontering av sidevesker. Sømlør integrering av sidevesker uten skjemmende braketter, gir sykkelen rene linjer både med og uten sidevesker.
  • Stor sotet vindskjerm gir optimal kjørecomfort og et stilig utseende. Skjermen er 24 mm høyere enn standard montert skjerm.
  • Stilige og effektive varmeholker med godt grep, enkel integrert betjening og automatisk strømspare funksjon. Justerbar i 3 effektnivå: 100%, 60%, 20%, Av.
  • ERGO-FIT er et grensesnitt som gjør det mulig for en rekke førere å føle seg i ett med sin motorsykkel.
  • KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock Brake System) er et høypresisjons bremsesystem designet spesielt for supersport-modeller, og tilbyr høyeffektiv bremsing samtidig som den opprettholder en naturlig følelse.
  • ABS (Anti-Lock Brake System) sikrer stabil bremseevne ved å hindre at hjulene låses under bremsing.
  • Horisontal Back-link montert støtdemper sørger for at støtdemperen er horisontal og bidrar til effektiv bruk av rom og massesentralisering.
  • KQS (Kawasaki Quick Shifter) muliggjør clutchfri opp- og nedgiring*.
  • I kombinasjon med Kawasakis produsenteide og dynamiske modelleringsprogram, gir inngang fra IMU (Inertial Measurement Unit) en enda mer presis chassisorienteringsbevissthet. Nøkkelen til å bringe Kawasaki elektronikk til neste nivå.
  • KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) overvåker motor og chassis parametere igjennom hele svingen.
  • Kawasaki elektroniske innsprøytningssystem tillater ECU å levere den ideelle mengden drivstoff og luft til motoren.
  • Basert på racing-teknologi, fungerer Assist & Slipper Clutch som både en momentbegrenser og en selv-servo mekanisme som muliggjør et lettere trykk på clutchhendelen.
  • 3-modus KTRC (Kawasaki TRaction Control), Kawasaki’s mest avanserte traction control system, tilbyr et utvalg av moduser som passer til en rekke kjøresituasjoner, fra banekjøring til touring.
  • Valg av effektmodus gjør det mulig å endre motorens effektforsyning for å tilpasse kjøresituasjonen.
  • Elektronisk Cruise Control gjør det mulig å sette kjøretøyets hastighet til auto. Førerstøtte teknologi som bidrar til å redusere tretthet hos føreren på lange turer, og bidrar til økt turkomfort.
  • Indikator for økonomisk kjøring vises på instrumentpanelet når kjøringen er bensinsparende.
  • Smartphone-tilkobling bidrar til en forbedret motorsykkelopplevelse ved at fører kan koble seg til sin motorsykkel trådløst.

Tilgjengelige farger

  • Emerald Blazed Green / Metallic Diablo Black / Metallic Graphite Gray
  • Metallic Matte Graphenesteel Gray / Metallic Diablo Black
  • Metallic Diablo Black / Pearl Robotic White
MOTOR
Motortype Væskekjølt, 4-Takt Rekkefirer
Slagvolum 1,043 cm³
Størrelse x slagdybde 77 x 56 mm
Kompresjonsforhold 11.8:1
Ventilsystem DOHC, 16 ventiler
Drivstoffsystem Innsprøytning: Ø 38mm x 4
Startsystem Elektrisk
Smøring Tvunget smøring, våt sump
YTELSE & TRANSMISSJON
Maksimal effekt 104.5 kW {142 HK} / 10,000 rpm
Maksimalt dreiemoment 111 N•m {11.3 kgf•m} / 8,000 rpm
Drivstofforbruk 5.8 l/100 km
Power down kit 85 kW Tilgjengelig
CO2 Utslipp 135 g/km
Bensinforbruk 85 kW kit 6 l/100 km
CO2 utslipp 85 kW kit 138 g/km
Girkasse 6-trinns
Sluttutveksling Forseglet kjede
Primærutveksling 1.627 (83/51)
Utveksling 1.gir 2.600 (39/15)
Utveksling 2.gir 1.950 (39/20)
Utveksling 3.gir 1.600 (24/15)
Utveksling 4.gir 1.389 (25/18)
Utveksling 5.gir 1.238 (26/21)
Utveksling 6.gir 1.107 (31/28)
Clutch Våt multi-disk, manuell
BREMSER & FJÆRING
Bremser, front Doble semi-flytende 300 mm. Caliper: Radialmonterte monoblock, 4-stemplet
Bremser, bak Singel 250 mm. Caliper: 1-stempel
Fjæring, front 41 mm invertert gaffel med trinnløs justerbar kompresjons- og returdemping samt justerbar fjærforspenning
Fjæring, bak Horisontal Back-link, trykksatt demper med trinnløs justerbar returdemping og ekstern justerbar fjærforspenning
RAMME, MÅL OG VEKT
Rammetype Twin-tube, aluminium
Forsprang 98 mm
Fjæringsvei foran 120 mm
Fjæringsvei bak 144 mm
Dekk, front 120/70ZR17M/C (58W)
Dekk, bak 190/50ZR17M/C (73W)
L x B x H 2,100 x 825 x 1,190(1,225 mm vindskjerm i høyeste posisjon) mm
Akselavstand 1,440 mm
Bakkeklaring 135 mm
Drivstoffkapasitet 19 liter
Setehøyde 835 mm
Kjøreklar vekt 235 kg

Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×