2021 Ninja 1000SX kan tilby et renere utslipp med samme godt ytelse, mer sportslig og dynamisk design, ny lyddemper, LED-lys og økt setekomfort. Oppgraderingen består også av en rekke nye funksjoner som Elektronisk cruisecontrol, Quick Shift, integrerte kjøremoduser som kombinerer KTRC og Power Mode, og ikke minst TFT-fargeinstrument med mobiltilkobling. Ninja 1000SX består av det beste fra to verdener – Sport og Touring.
Nøkkelegenskaper
Akrapovic Carbon Eksospotte
Gi din Ninja 1000SX et spory utseende, lavere vekt og dypere lyd, med en Akrapovic slip-on eksospotte. Potten kan kombineres med sykkelens veskesystem.
Stor vindskjerm
Stor, klar og ripefast vindskjerm. Designet for å gi fører optimal komfort.
Tank Pad
Semi-transparent, selvklebende tank-pad for beskyttelse av tankens lakkerte flater.
Varmeholker
Effektive og stilige varmeholker med integrert bryter for varmeregulering.
Integrert veskesystem (tilvalg)
Sømløst integrerte sidevesker, montert nær sykkelens senterlinje understreker sykkelens design og er svært hendige på lengere turer. Veskene demonteres på sekunder, og etterlater en stilren sportsykkel uten skjemmende veskebraketter.
Setedeksel
Setedeksel i sykkelens farge hever sykkelens sportslige image.
Slider
Stilige og kraftige slidere i ABS-plast med Kawasaki logo i aluminium, kan hindre eller redusere skade på sykkelen ved velt i lave hastigheter.
GPS Bracket
Solid GPS-brakett som passer til de fleste GPS-systemer. (Kabel med strømkontakt anbefales bestilt i tillegg).
TILGJENGELIGE FARGER
- Emerald Blazed Green / Metallic Diablo Black / Metallic Graphite Gray
- Metallic Moondust Grey / Metallic Diablo Black
- Metallic Carbon Gray / Metallic Diablo Black
|
Motor |
Motortype |
Væskekjølt, 4-Takt Rekkefirer |
Slagvolum |
1,043 cm³ |
Størrelse x slagdybde |
77 x 56 mm |
Kompresjonsforhold |
11.8:1 |
Ventilsystem |
DOHC, 16 ventiler |
Drivstoffsystem |
Innsprøytning: Ø 38mm x 4 |
Startsystem |
Elektrisk |
Smøring |
Tvunget smøring, våt sump |
|
Ytelse & Transmissjon |
Maksimal effekt |
104.5 kW {142 HK} / 10,000 rpm |
Maksimalt dreiemoment |
111 N•m {11.3 kgf•m} / 8,000 rpm |
Drivstofforbruk |
5.8 l/100 km |
Power down kit 85 kW |
Tilgjengelig |
CO2 Utslipp |
147 g/km |
Bensinforbruk 85 kW kit |
6 l/100 km |
CO2 utslipp 85 kW kit |
147 g/km |
Girkasse |
6-trinns |
Sluttutveksling |
Forseglet kjede |
Primærutveksling |
1.627 (83/51) |
Utveksling 1.gir |
2.600 (39/15) |
Utveksling 2.gir |
1.950 (39/20) |
Utveksling 3.gir |
1.600 (24/15) |
Utveksling 4.gir |
1.389 (25/18) |
Utveksling 5.gir |
1.238 (26/21) |
Utveksling 6.gir |
1.107 (31/28) |
Clutch |
Våt multi-disk, manuell |
|
Bremser & Fjæring |
Bremser, front |
Doble semi-flytende 300 mm. Caliper: Radialmonterte monoblock, 4-stemplet |
Bremser, bak |
Singel 250 mm. Caliper: 1-stempel |
Fjæring, front |
41 mm invertert gaffel med trinnløs justerbar kompresjons- og returdemping samt justerbar fjærforspenning |
Fjæring, bak |
Horisontal Back-link, trykksatt demper med trinnløs justerbar returdemping og ekstern justerbar fjærforspenning |
|
Ramme, Mål og Vekt |
Rammetype |
Twin-tube, aluminium |
Forsprang |
98 mm |
Fjæringsvei foran |
120 mm |
Fjæringsvei bak |
144 mm |
Dekk, front |
120/70ZR17M/C (58W) |
Dekk, bak |
190/50ZR17M/C (73W) |
L x B x H |
2,100 x 825 x 1,190(1,225 mm vindskjerm i høyeste posisjon) mm |
Akselavstand |
1,440 mm |
Bakkeklaring |
135 mm |
Drivstoffkapasitet |
19 liter |
Setehøyde |
835 mm |
Kjøreklar vekt |
235 kg |
Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.