Høydepunkter
- Stålramme med 16 mm lengre hjulavstand
- Oppbevaringsrom på hele 19 liter under setet
- LED-lys og SmartKey-system; slå på tenningen, åpne bensinlokket og setet – mens du har nøkkelen i lommen!
- Tokanals ABS
- Oppreist kjørestilling og bredt styre gir full kontroll
- Stålrørchassis samt hevet geometri for kjappe og lette kjøreegenskaper
- 6-eikers hjul i støpt aluminium
- Luftkjølt, ensylindret firetakter med balanseaksel for god effekt og lite vibrasjon
- Toppboks i samme farge som scooteren følger med som standard og gir hele 35 liter oppbevaring. Med automatisk låsing
- Antispinn
- A2
Siden lanseringen i 2007 har SH300i regjert gatene i Europas storbyer. Hondas ingeniører har klart kunststykket å fornye denne allerede optimaliserte mellomklasse-scooteren med jevne mellomrom.
Dagens SH300i kan skilte med en rekke tekniske finesser. Linjene er dynamiske og muskuløse, felgene er rå og på sidene er modellnavnet innfelt i 3D. Sentralt i designet står kombinasjonen av en 300 kubikk motor, som har krefter som uanstrengt takler motorveier og lange distanser, og den herlige smidigheten til en slank scooter.
De siste årene har modellen gjennomgått en rekke forbedringer. Det hele er pakket inn i et nytt, skarpere karosseri med blant annet nye front og baklykter med LED-lys og Smart Key-systemet som fremmer både komfort og sikkerhet.
Effektiv transport
Den unike blandingen av ulike egenskaper har hjulpet SH300i til å etablere seg som den ideelle scooteren for alle som trenger rask, effektiv transport i byer og tettbygde strøk. Over en million SH scootere har over de siste 30 årene blitt solgt i Europa, og kjennemerket SH har blitt en standard for kvalitet, pålitelighet og topp ytelse.
|
SPESIFIKASJON |
Kubikk |
279,10 |
Effekt (HK) |
25,20 |
Girkasse |
Automat/DCT |
Sittehøyde |
805,00 |
Førerkortklasse |
A2 |
CO2 g/km |
70,00 |
Forbruk l/mil |
0,30 |
|
MOTORTYPE |
Boring |
72 mm |
Antall sylindre |
1 |
Effekt (HK) |
25,2 hk / 7,500 o/min |
Motortype |
Liquid-cooled 4-stroke SOHC single |
Slaglengde |
68,5 mm |
Moment |
25,5 Nm / 5,000 o/min |
|
GIRKASSE |
Antall gir |
V-Matic |
|
MÅL/VEKT |
Bensintank |
9 Liter |
Bakkeklaring |
130 mm |
Høyde |
1193 mm |
Lengde |
2131 mm |
Kjøreklar vekt |
169 kg |
Hjulavstand |
1438 mm |
Bredde |
728 mm |
|
ANNET |
ABS |
Ja |
Bremser framme |
256mm x 4.5mm hydraulic disc with two piston caliper drilled rotor and resin mould pads |
Bremser bak |
256mm x 5mm hydraulic disc with single-piston caliper, and resin mould pads |
Demping framme |
35mm telescopic fork |
Demping bak |
Dual-damper unit swingarm |
Dekk framme |
110/70-16 |
Dekk bak |
130/70-16 |
Hjul framme |
U-section 6-spoke cast aluminium |
Hjul bak |
U-section 6-spoke cast aluminium |
TILGJENGELIGE FARGER |
|
Mat Rethenium Silver Metallic |
SH300ASK SI |
Mat Cynos Grey Metallic |
SH300ASK GR |
Air Force Grey NHHII001 |
SH300AEJ GR |
Optimal mellomklasse-scooter
Sentralt står kombinasjonen av en 300 kubikk motor, som har krefter til uanstrengt å takle motorveier og lange distanser, og smidigheten til en slank scooter.
Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.