Høydepunkter
- LED-lys foran og bak
- Væskekjølt, tosylindret motor på 745 cm3, lett og kompakt med lavt tyngdepunkt, god kraft og godt moment allerede ved lavt turtall
- Lave avgifter og enestående drivstoffsøkonomi
- Kjøreposisjonen gir høy grad av kontroll og frihet
- Låsbart oppbevaringsrom
- Som alternativ kan du få NC750S med annen generasjon av Hondas intuitive Dual
- Clutch Transmission, som gir deg valget mellom å skifte gir manuelt eller automatisk
- Tilgjengelig som A2
Billig i drift, sikker og leken
NC750S har helt siden den ble lansert i 2012 tiltrukket seg bikere i alle aldre, sikkert fordi den kombinerer kjøreglede og brukervennlighet med et tiltalende utseende og gunstig pris.
Lettkjørt kvalitet
Nybegynnere vil finne sykkelen lettkjørt og smidig, erfarne førere vil sette pris på kvalitet, kjøreegenskaper, fleksibel motor og god brukervennlighet. NC750S er en sykkel som er lett å bli glad i og som tilfredsstiller de fleste førere.
NC750S har de siste årene fått større motor, mer krefter, bedre dreiemoment, doble balanseaksler for supermyk gange, ny eksospotte og høyere giring. NC750S kombinerer moderne design med en morsom og økonomisk kjøreopplevelse som tar deg tilbake til det grunnleggende ved å kjøre motorsykkel, nemlig mobilitet og glede.
Sterke prestasjoner og mer sporty
Sykkelen er kontinuerlig videreutviklet og optimalisert – og leverer i dag enda mer av det en MC-syklist ønsker seg av en maskin. I 2016 ble NC750S lansert i en mer sporty variant i nye farger og med LED-lykter foran og bak.
Denne tohjulingen er en av de mest kostnadseffektive, allsidige og anvendelige motorsyklene på markedet. En heftig sykkel for deg som er på jakt etter en maskin med sterk prestasjon og funksjonalitet. NC750S er billig i drift, sikker og leken.
|
SPESIFIKASJON |
Kubikk |
745,00 |
Effekt (HK) |
55,00 |
Girkasse |
Automat/DCT |
Sittehøyde |
790,00 |
Førerkortklasse |
A |
CO2 g/km |
81,00 |
Forbruk l/mil |
0,35 |
|
MOTORTYPE |
Boring |
77 mm |
Antall sylindre |
2 |
Effekt (HK) |
54,8 hk 6250 o/min |
Motortype |
Væskekjølt 4-takts, 8-ventils SOHC parallell med 2 sylindere |
Slaglengde |
80 mm |
Moment |
68 Nm 4750 o/min |
|
GIRKASSE |
Antall gir |
6/DCT |
|
MÅL/VEKT |
Bensintank |
14,1 liter |
Bakkeklaring |
140 mm |
Høyde |
1130 mm |
Lengde |
2215 mm |
Kjøreklar vekt |
217 kg |
Hjulavstand |
1520 mm |
Bredde |
775 mm |
|
ANNET |
ABS |
Ja |
Bremser framme |
320 mm enkel , bølgeformet skive |
Bremser bak |
240 mm enkel, bølgeformet skive |
Demping framme |
41 mm teleskopgaffel, 120 mm slaglengde |
Demping bak |
Monoshock demper, Pro-Link svingarm, 120 mm fjærvandring |
Dekk framme |
120/70-ZR17 |
Dekk bak |
160/60-ZR17 |
TILGJENGELIGE FARGER |
|
Graphite Black/Pearl Brown |
NC750SAK SBR |
Candy Chromosphere Red |
NC750SAK R |
Mye kjøreglede og power for pengene
Nybegynnere vil finne sykkelen lettkjørt og smidig, erfarne førere vil sette pris på kvalitet, kjøreegenskaper, fleksibel motor og god brukervennlighet.
Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.