Honda CB650F Sølv

Honda CB650F Sølv
Varenr.
CB650FAJ SI
Lager
Ikke lenger tilgjengelig

Kvantumsrabatt

Loading...
  • Honda CB650F Sølv
  • CB650FAJ-SI-02
  • CB650FAJ-SI-03
  • CB650FAJ-SI-04
  • CB650FAJ-SI-05
  • CB650FAJ-SI-06
  • CB650FAJ-SI-07
En streetfighter – aller best på asfalt
  • 91 hk, 4 flere enn forgjengeren
  • Lavt forbruk 0,48 l/mil
  • Oppgradert eksossystem med en fantastisk snert!
  • Nytt demperoppsett fra Showa
  • Allsidig, sportslig brukervennlighet
  • Moderne designet motor med minimalt synlige slanger og rør
  • Kjapp akselerasjon
  • Dobbelt digitalt display og LED-lys
  • Tilgjengelig som A2

Kombinasjonen sterk motor og lav vekt gir lettkjørte sykler som er kjappe og anvendelige. CB650F er en streetfighter – aller best på asfalt. 2017-modellen fikk 4 hestekrefter mer enn forgjengeren.

En helt ny motorsykkel
Trenden de senere år har riktignok gått mot større og tyngre mellomvektere, men med CB650F går Honda tilbake til røttene og bruker færre kubikk kombinert med avansert teknologi for å skape en sykkel som har sportslig ytelse, moderne, frekt design og kjappe, presise kjøreegenskaper.

CB650F-01.jpg

CB650F er en helt ny motorsykkel, designet av et ungt team av Honda-ingeniører med friske ideer. Oppgaven de fikk var omfattende: Sykkelen skulle ha sportslig fokus, være lettkjørt, manøvrerbar og appellere til yngre kjøpere. For å nå målet ble det lagt vekt på rask akselerasjon, kraftig dreiemoment på lavt- og mellomturtall og god gassrespons.

Resultatet er en helt rå sykkel som er både sporty og brukervennlig, og som passer til alle slags førere – uansett bakgrunn og erfaringsgrad, på travle bygater og svingete landeveier.

Solide røtter
De nevnte egenskapene ble ansett som viktigere enn å hente ut maksimal toppeffekt.

CB650F-02.jpg

Motoren er en helt ny rekkefirer som benytter all den kompetanse Honda har med denne motortypen og det er ikke ubetydelig: Fabrikken var først i verden med firesylindret gatesykkel så tidlig som i 1969.

I tillegg til topp teknologi har Honda sine ingeniører også lagt vekt på at motoren skal være en fryd for øyet - utvendige slanger og rør er fjernet og motoren utgjør en vesentlig del av sykkelens lekre design. CB650F kombinerer massesentralisering med lavt tyngdepunkt og smekkert chassis for å gi optimale kjøreegenskaper.

Et sikkert kort
En nybegynner får et godt utgangspunkt for å utvikle seg på en CB650F, samtidig som også mer erfarne motorsyklister har det morsomt bak styret. Dette er ganske enkelt en allsidig sykkel som ikke skremmer, men bare begeistrer. Den 208 kilo tunge sykkelen er lettkjørt takket være det brede styret, det gode styreutslaget og den lettdoserte clutchen.

Tanken rommer 17,3 liter, og med et oppgitt forbruk på 0,48 liter/mil får CB-en en rekkevidde på hele 360 kilometer. Det er det samme om du kjører i tett bytrafikk, kjører til jobben eller er på helgetur på landet, med CB650F vil du bare fortsette å kjøre.

Er du ute etter bagasjemuligheter, får du i tillegg til en 35 liter stor toppboks og en veske til passasjersalen, varmeholker, alarm samt diverse utstyr i karbonfiber.

CB650F-03.jpg

Som skapt for å håndtere asfalt. Sporty, gjennomstylet og bensingjerrig muskelbunt som passer for alle. Røff modell med 91 hk, 4 flere enn forgjengeren.

SPESIFIKASJON
Kubikk 649,00
Effekt (HK) 91,00
Girkasse Manuell
Sittehøyde 810,00
Førerkortklasse A
Farge Sword Silver Metallic

Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×