Høydepunkter
- Kjøreklar vekt kun 143 kg
- Oppreist kjørestilling og bredt styre gir kontroll
- Væskekjølt 1-sylindret 286 cm3 motor
- 6-trinns girkasse
- Stålrør-chassis, hevet geometri for kjappe og lette kjøreegenskaper
- 6 eikers hjul i støpt aluminium
- 41 mm opp-ned-gaffel
- Responsiv og vannkjølt ensylindret firetakter med balanseaksel for god effekt på lave og mellomturtall
- IMU-styrt ABS
- Dunlop radialdekk
- Gummiopphengt , konisk aluminiumsstyre
- LED-lys hele veien
- LCD-skjerm
- Ekstremt lavt forbruk med en rekkevidde på 480 kilometer på 10 liter
CB300R er en naken og sportslig sykkel for yngre eller uerfarne førere som vil ta steget opp fra en 125 kubikk.
Strippet og stilig
Less is more sies det. Det har aldri vært mer sant enn for Honda CB300R, som er en del av Neo Sports Café-serien. Motorsykkelen deler design med storebroren CB1000R, og den vil tiltrekke seg oppmerksomhet både langs veien og på parkeringsplassen.
Dette er en perfekt nakensykkel for A2-føreren som ønsker seg en morsom, rask og lekker MC. CB300R kombinerer lav vekt (143 kg) og god styrerespons med en turtallsglad ensylindret 286 m3 motor som vil både overraske og glede deg når du vrir på gasshåndtaket. 41 mm opp-ned-gafler og radial frontbrems gjør dette til en komplett A2-nakensykkel. Med en 10-liters bensintank tar CB300R deg hele 300 kilometer før du må fylle tanken igjen.
Neo Sports Café
Med sitt nedskalerte designtema «Neo Sports Café», som CB300R deler med CB1000R og CB125R, er modellen et nytt og friskt innslag i det europeiske mc-markedet. Her får du dessuten en 286 kubikk væskekjølt motor, sekstrinns girkasse og et splitter nytt stålrør-chassis som gir en perfekt stivhetsbalanse med utmerket respons. De raffinerte detaljene er mange.
Imponerende kjørefølelse
CB300R er perfekt som den første litt større sykkelen for yngre eller uerfarne førere som vil ta steget opp fra en 125 kubikk. Eieren får en motor og et chassis med imponerende kjørefølelse, uten ulempene ved større maskiner som både er tyngre, dyrere og krevet et annet sertifikat. Modellen passer utmerket for nybegynnere som vil utvikle sine kjøreferdigheter og ha det gøy mens de gjør det. Alle de klassiske Hondas-kjennetegnene er på plass: avansert teknikk, elegant design og høy kvalitet i alle ledd.
|
SPESIFIKASJON |
Kubikk |
286,00 |
Effekt (HK) |
31,40 |
Girkasse |
Manuell |
Sittehøyde |
799,00 |
Førerkortklasse |
A2 |
CO2 g/km |
72,00 |
Forbruk l/mil |
0,30 |
|
MOTORTYPE |
Boring |
76 mm |
Antall sylindre |
1 |
Effekt (HK) |
31,4 hk / 8500 o/min |
Motortype |
Liquid-cooled single cylinder |
Slaglengde |
63 mm |
Moment |
27,5 Nm / 7500 o/min |
|
GIRKASSE |
Antall gir |
6 |
|
MÅL/VEKT |
Bensintank |
10 liter |
Bakkeklaring |
151 mm |
Høyde |
1052 mm |
Lengde |
2012 mm |
Kjøreklar vekt |
143 kg |
Hjulavstand |
1352 mm |
Bredde |
802 mm |
|
ANNET |
ABS |
Ja |
Bremser framme |
296 mm navløs, flytende skive |
Bremser bak |
220 mm skive med enkelkaliper |
Demping framme |
41 mm teleskopgaffel, 130 mm slaglengde |
Demping bak |
Monoshock demper, Pro-Link svingarm, 107 mm fjærvandring |
Dekk framme |
110/70R17M/C 54H |
Dekk bak |
150/60R17M/C 65H |
TILGJENGELIGE FARGER |
|
Black |
CB300RAK S |
Mat Crypton Silver Metallic |
CB300RAK SI |
Morsom, rask og lekker
Designet over samme lest som CB1000R. En perfekt sykkel for unge førere!
Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.