2019 Honda CBR650R

2019 Honda CBR650R
Varenr.
CBR650RAK
Lager
Kontakt oss ang. tilgjengelighet
Pris
kr 129 990,00

Kvantumsrabatt

Loading...
  • 2019 Honda CBR650R
  • CBR650RAK-2
  • CBR650RAK-3
  • CBR650RAK-4
  • CBR650RAK-5
  • CBR650RAK-6
  • CBR650RAK-7
  • CBR650RAK-8
  • CBR650RAK-9
  • CBR650RAK-10
  • CBR650RAK-11
  • CBR650RAK-12
  • CBR650RAK-13
  • CBR650RAK-14
  • CBR650RAK-15
  • CBR650RAK-16
  • CBR650RAK-17
  • CBR650RAK-18
NYHET.gif En sjelden, potent og sporty 2019-nyhet
Høydepunkter
  • 41 mm Showa Separate Function Fork (SFF) USD-frontgaffel
  • LED-lys
  • Radialmonterte bremsekalipere med fire stempler foran
  • 2019 Honda Selectable Torque Control
  • Assist and Slipper-clutch
  • Digitalt instrumentpanel
  • Clipon-styre
gw-1.jpg

Når F blir til R blir resultatet en ekstremt potent og sportslig motorsykkel
Splitter nye CBR650R er en evolusjon av CBR650F, og den sporty stylingen er hentet fra CBR1000RR Fireblade. Like fullt er CBR650R først og fremst seg selv – designet for å utforskes, brukes og nytes på veiene.

gw-1.jpg

Adrenalinkick og komfort
I transformasjonsprosessen fra F til R har CBR650R blitt en sjelden rase: en sportssykkel som gir like mye glede og komfort som adrenalinkick og spenning. Likevel er den brukervennlig, praktisk og økonomisk nok til å være et fett alternativ for både daglig transport og fritidsmoro.

gw-1.jpg

Aktiv sittestilling
Salen er kompakt, og den aggressive kjørestillingen inntas med et clipon-styre som festes under øvre styrestem. Styret er plassert 30 mm lenger fremme enn på CBR650F, mens fothvilerne befinner seg 3 mm lenger bak og 6 mm høyere. Setehøyden er fortsatt 810 mm.

gw-1.jpg

Design som holder hva det lover
Med de to stirrende LED-lyktene i front, tar CBR650R sin plass i gatebildet og inngår ingen kompromisser. Under sidedekslene skjuler det seg rå muskelkraft, selv om linjene og vinklene er slanke.

gw-1.jpg

CBR650R ser helt rå ut
Det er den også. Den firesylindrede motoren har en kompakt og innebygget konstruksjon, men er fullt synlig. Girkassen har seks trinn og sylinderne en 30° helling – noe som er et blikkfang i seg selv.

gw-1.jpg

Hemmeligheten ligger i detaljene
Assist & Slipper-clutchen er ny og gjør det enklere å gire opp samtidig som den kontrollerer bakhjulet under raske nedgiringer. I tillegg gir 2019 Honda Selectable Torque Control (HSTC) bakhjulet et bedre veigrep og kan deaktiveres helt om du vil. I tillegg kan CBR650R skilte med den nye 41 mm Showa Separate Function Fork (SFF) USD-frontgaffelen og radialmonterte firestemplede bremsekalipere.

SPESIFIKASJON
Kubikk 649,00
Effekt (HK) 95,00
Girkasse Manuell
Sittehøyde 810,00
Førerkortklasse A
Forbruk l/mil 0,49
MOTORTYPE
Boring 67 mm
Antall sylindre 4
Effekt (HK) 95 hk 12000 o/min
Motortype Liquid-cooled 4-stroke 16-valve DOHC inline
Slaglengde 46 mm
Moment 64 Nm 8500 o/min
GIRKASSE
Antall gir 6
MÅL/VEKT
Bensintank 15,4 Liter
Bakkeklaring 130 mm
Høyde 1150 mm
Lengde 2130 mm
Svingradius 25.5°
Kjøreklar vekt 208 kg
Hjulavstand 1450 mm
Bredde 750 mm
ANNET
ABS Ja
Bremser framme 310mm x 4.5mm dual hydraulic disc with 4 piston calipers and sintered metal pads
Bremser bak 240 x 5mm hydraulic disc with single-piston caliper and resin mould pads
Demping framme 41mm USD Separate Function Fork
Demping bak Monoshock damper with adjustable preload, 43.5mm stroke
Dekk framme 120/70-ZR17M/C
Dekk bak 180/55-ZR17M/C
Hjul framme Hollow-section 6-spoke cast aluminium
Hjul bak Hollow-section 6-spoke cast aluminium
gw-1.jpg
TILGJENGELIGE FARGER
Grand Prix Red CBR650RAK R
Mat Gunpowder Black Metallic CBR650RAK S

Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×