Høydepunkter
- 41 mm Showa Separate Function Fork (SFF) USD-frontgaffel
- LED-lys
- Radialmonterte bremsekalipere med fire stempler foran
- Honda Selectable Torque Control antispinn
- Assist and Slipper-clutch
- Ultramoderne instrumenter
- 5 prosent mer kraft over 10 000 omdreininger
Du har aldri sett en naken mellomvekter som CB650R
Det moderne og minimalistiske designet og de fete spesifikasjonene er en sjelden kombo.
I 2018 introduserte Honda nakenmodelltrioen CB1000R, CB300R og CB125R. I år inntar det unike Neo Sports Café-designet mellomvektklassen. CB650R er et sant blikkfang.
Endeløse muligheter
Den fullt synlige firesylindrede motoren, den runde signaturfrontlykten og den gjennomdesignede bensintanken er Neo Sports Café-familiens kjennetegn. Og selvsagt følges den eksklusive looken opp med eksklusive spesifikasjoner. Resultatet er en helt rå, naken mellomvekter med topp ytelse og uante muligheter.
Fem kilo lettere
Det nye chassiset til CB650R, med redesignet ramme, bensintank og fothvilere, gjør sykkelen fem kilo lettere enn fjorårets CB650F. Andre spesifikasjoner som er unike i dette segmentet, er den nye 41 mm Showa Separate Function Fork (SFF) USD-frontgaffelen, de radialmonterte firestemplede bremsekaliperne, de flytende skivebremsene og de nye hjulene.
Spekket
Det koniske styret gjør det enklere å styre sykkelen, med en sporty sittestilling. Dessuten har CB650R den samme ikoniske, runde frontlykten som CB1000R (alle lys er LED) og en moderne LCD-instrumenttavle med girindikatorer og annen nyttig info.
Motoren på 650 kubikken er villig og sterk og gjør en god jobb gjennom hele registeret. Motoren kommer opp i 12 000 omdreininger – det er 1000 omdreininger mer enn fjorårets CB650F.
CB650R er noe så unikt som en naken mellomvekter som kombinerer både design, ytelse og eksklusive spesifikasjoner.
|
SPESIFIKASJON |
Kubikk |
649,00 |
Effekt (HK) |
95,00 |
Girkasse |
Manuell |
Sittehøyde |
810,00 |
Førerkortklasse |
A |
Forbruk l/mil |
0,49 |
|
MOTORTYPE |
Boring |
67 mm |
Antall sylindre |
4 |
Effekt (HK) |
95 hk 12000 o/min |
Motortype |
Liquid-cooled 4-stroke 16-valve DOHC inline |
Slaglengde |
46 mm |
Moment |
64 Nm 8500 o/min |
|
GIRKASSE |
Antall gir |
6 |
|
MÅL/VEKT |
Bensintank |
15,4 Liter |
Bakkeklaring |
150 mm |
Høyde |
1075 mm |
Lengde |
2130 mm |
Svingradius |
25.5° |
Kjøreklar vekt |
202 kg |
Hjulavstand |
1450 mm |
Bredde |
780 mm |
|
ANNET |
ABS |
Ja |
Bremser framme |
2 channel; hydraulic dual disc 310mm |
Bremser bak |
hydraulic disc 240mm |
Demping framme |
Showa Separate Function Fork (SFF) USD |
Demping bak |
Monoshock damper with adjustable preload, 43.5mm stroke |
Dekk framme |
120/70ZR17 M/C |
Dekk bak |
180/55ZR17 M/C |
Hjul framme |
Hollow section 6-spoke cast aluminium |
Hjul bak |
Hollow section 6-spoke cast aluminium |
TILGJENGELIGE FARGER |
|
Mat Jeans Blue Metallic |
CB650RAK BL |
Candy Chromosphere Red |
CB650RAK R |
Graphite Black |
CB650RAK S |
Mat Crypton Silver Metallic |
CB650RAK SI |
Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.