RR MOTARD 125 R
Den stadig mer omfattende og varierte Beta RR 125 4-takts-serien dekker behovene til et stadig voksende publikum.
Potensielle kunder for Beta RR 125 4-takts er mange, fra unge førere som tar sine første steg inn i motorsykkelverdenen, til mer erfarne førere som ønsker et smidig, sportslig kjøretøy med lave driftskostnader – uten å gi slipp på den kjøregleden og brukervennligheten som er typisk for Betamotor-familien.
Den nye 2025-modellen av RR 125 4-takts, både Enduro og Motard, er laget for å dekke alle behov og tilbyr nå dobbelt så mange løsninger for å møte forskjellige brukere. Enten det er en 16-åring som ønsker en premium supermotard å ha det gøy med i svingene, en nybegynner innen enduro, en voksen som trenger et økonomisk bykjøretøy, en erfaren fører som vil ha en lett tilgjengelig løsning – eller en ny fører som oppdager vei- eller terrengkjøring for første gang – finnes det nå en Beta 125 4-takts som passer.
Utvidet Modellutvalg
Som tidligere nevnt stopper ikke nyhetene der – Beta 125 4-takts-serien får nå også en ny modell, rettet mot en mer kresen kunde som ønsker en mer raffinert 125 med særpreg.
Derfor kommer RR 125 Enduro og Motard 4-takts nå også i en ny R-versjon, både Enduro og Motard.
RR 125 4 STR R-serien skiller seg ut med en velkjent motor av japansk opprinnelse, som er en referanse i 125-segmentet når det gjelder ytelse og komponenter. Dette, kombinert med spesielle matt/glans-grafikker, gjennomsiktig tank inspirert av racing, eikefelger, samt svingarm og lyddemper i aluminium, gjør dette til en Premium-versjon som garantert ikke går ubemerket hen.
Modellen er «opphøyet» både teknisk og estetisk for å understreke sitt høyere nivå av raffinement.
Kjøreopplevelse
RR 125 4 STR. Motard uttrykker sin fulle racing-holdning på veien, der hver sving gir ren kjøreglede. Den leveres komplett med 17-tommers hjul for ekte supermoto-look!
Spesifikasjoner
- Euro 5 Minarelli-motor
- Gjennomsiktig drivstofftank
- Anodisert aluminiums svingarm
- Anodisert aluminiums lyddemper
- Rødt rammeverk
- Spesielle matt/glans-grafikker inspirert av verdensmesterskapets Beta-sykler
- Eikefelger
- Spesialkomponenter i Ergal
Tilgjengelige farger:
Blå / Svart
CHASSIS
- Ramme
- Stål med dobbel vugge delt over eksosporten
- Akselavstand
- 1425 mm
- Maks lengde
- 2076 mm
- Maks bredde
- 830 mm
- Maks høyde
- 1185 mm
- Setehøyde
- 890 mm
- Bakkeklaring
- 290 mm
- Fothvilernivå
- 360 mm
- Tørrvekt
- 107 kg – foran: 53 kg ; bak: 54 kg
- Tankkapasitet
- 7,5 liter
- Reserve
- 1,5 liter
- Forhjulsoppheng
- Hydraulisk USD-gaffel med ø 41 mm stempel
- Bakfjæring
- Monoshock med justerbar fjærforspenning
- Støtdemper vandring
- 131 mm
- Forhjulsvandring
- 265 mm
- Bakhjulsvandring
- 270 mm
- Forbrems
- ø260 mm skive med CBS-system
- Bakbrems
- ø220 mm skive
- Forfelg
- 2,50 x 17?
- Bakfelg
- 3,50 x 17?
- Forhjul
- 110/80-17
- Bakhjul
- 130/70-17
MOTOR
- Type
- En-sylindret, 4-takts, væskekjølt
- Boring
- 52 mm
- Slaglengde
- 58,7 mm
- Slagvolum
- 124,66 cc
- Kompresjonsforhold
- 11,2:1
- Tenning
- Elektronisk 150W–14V
- Tennplugg
- NGK R MR8E-9
- Smøring
- Tvungen med pumpe
- Drivstoff
- Blyfri bensin
- Innsprøytning
- Mikuni
- Clutch
- Våt antihopping flerskiveclutch
- Girkasse
- 6 gir
- Sekundær overføring
- Z. 14/58
- Motorolje
- SAE 15W/50
- Forbruk (l/100 km)
- 2,0
- CO2-utslipp (g/km)
- 46
Klargjøring og registrering på kr.4000,- kommer i tillegg til oppgitt pris
