RR MOTARD 125 T
En stadig mer omfattende og variert Beta RR 125 4-takts serie imøtekommer behovene til et stadig voksende publikum. Potensielle Beta RR 125 4-takts kunder er mange – fra unge førere som tar sine første steg i motorsykkelverdenen til mer erfarne førere som ønsker et smidig og sportslig kjøretøy som er rimelig i drift, uten å ofre den moroa og brukervennligheten som er typisk for Betamotor-følelsen.
Den nye My 2025 RR 125 4-takts-serien, både Enduro og Motard, er laget for å dekke alle behov, og tilbyr dobbelt så mange løsninger for å møte ulike ønsker. Enten det er en sekstenåring som ønsker en supermoto i premiumklasse for morsomme kjøreturer, noen som prøver enduro for første gang, en voksen som søker et økonomisk kjøretøy til bybruk, en ekspert som ønsker et lett tilgjengelig alternativ, eller en nybegynner som oppdager vei- eller terrengkjøring for første gang, finnes det nå en Beta 125 4-takts for dem.
Beta har fortsatt tro på verdien av 125-segmentet, og har derfor aldri sluttet å utvikle et stadig bredere modellutvalg for å møte behovene til så mange entusiaster som mulig.
I samarbeid med Tayo Motorcycles (som produserer kjøretøy under Zontes-merket), har Betamotor utviklet en helt ny motor som er svært innovativ i sine produksjonsteknologier. Den utmerker seg med ytelse (innenfor lovlige 15 kW), pålitelighet og svært lavt forbruk (1,9 l/100 km), og er kjernen i nye 2025 RR 125 T.
Denne nye motoren, kombinert med optimalisering av komponenter som luftfilterboks, svingarm, lyddemper og hjul, har gjort det mulig for Beta 125 4-takts-serien å inkludere en ny linje motorsykler med attraktivt teknisk innhold og en svært konkurransedyktig pris.
Den nye modellen fungerer som inngangsmodell i 125-serien og vil være tilgjengelig i fem ulike fargevarianter – to for Motard (svart og rød) og tre for Enduro (hvit, svart og rød). 2025 RR 125 T-serien vil garantert møte forventningene til de som søker et prisgunstig kjøretøy – resultatet av industriell finjustering – i tillegg til den konstruksjonskvaliteten og standardutstyret man forventer fra en Beta-motorsykkel.
Tekniske Spesifikasjoner
CHASSIS
Ramme | Stål med dobbelt vuggeramme delt over eksosporten |
Akselavstand | 1425 mm |
Maks lengde | 2076 mm |
Maks bredde | 830 mm |
Maks høyde | 1185 mm |
Setehøyde | 890 mm |
Bakkeklaring | 290 mm |
Fothvilernes høyde | 360 mm |
Tørrvekt | 107 kg – foran: 53 kg ; bak: 54 kg |
Tankkapasitet | 7,5 l |
Reserve | 1,5 l |
Forhjulsoppheng | Hydraulisk USD-gaffel med ø 41 mm stempel |
Bakhjulsoppheng | Monodemper med justerbar fjærforspenning |
Støtdemper vandring | 131 mm |
Forhjuls vandring | 265 mm |
Bakhjuls vandring | 270 mm |
Forbrems | ø260 mm skive med CBS-system |
Bakbrems | ø220 mm skive |
Forhjulsfelg | 2,50 x 17? |
Bakhjulsfelg | 3,50 x 17? |
Forhjul | 110/80-17 |
Bakhjul | 130/70-17 |
MOTOR
Type | Énsylindret, 4-takts, væskekjølt |
Boring | 52 mm |
Slaglengde | 58,7 mm |
Slagvolum | 124,66 cc |
Kompresjonsforhold | 12,5:1 |
Tenning | Elektronisk 250W-14V |
Tennplugg | NGK CR8EI |
Smøring | Tvunget smøring med pumpe |
Drivstofftype | Blyfri bensin |
Innsprøytning | Elldor |
Clutch | Våt flerplateclutch |
Girkasse | 6-trinns |
Sekundær overføring | Z. 17/57 |
Motorolje | SAE 15W/50 |
Forbruk (l/100 km) | 1,9 |
CO2-utslipp [g/km] | 44,5 |
Klargjøring og registrering på kr.4000,- kommer i tillegg til oppgitt pris
