Beta RR 125 SM Sort

Beta RR 125 SM Sort
Varenr.
043850010059
Lager
Kontakt oss ang. pris og tilgjengelighet
Pris
kr 59 700,00

Kvantumsrabatt

Loading...
  • Beta RR 125 SM Sort
  • 043850010059-1
  • 043850010059-2
Top of The Range

Ren racingstil og maksimal moro! Det er ånden til den nye RR 125 LC, en ny generasjon RR-motorsykler, som alltid leverer ekte kjørefølele.

Mange tekniske og estetiske oppdateringer kjennetegner RR 125 LC 2021.

Den nye 125cc 4-takts injeksjonsmotoren kombinert med et fornyet chassis, med nye rammegeometrier og dempere, gir god håndtering og reaktivitet, og maksimerer alltid kjøregleden. Sterk bånd med racing RR-serien takket være den nye plasten med et aggressivt utseende og grafikk inspirert av verdensmestersyklene til Brad Freeman og Steve Holcombe!

RR 125 LC-serien består av to versjoner, Enduro og Motard; begge oppdatert, takket være ny motor- og eksosanlegg, til den siste Euro 5-kategorien.

RR 125 LC Motard uttrykker all sin racinginnstilling på veien, der hver sving blir ren adrenalin. Utstyrt med ultralette 17 ”svarte lettmetallfelger for et ekte motard-utseende!

RR 125 LC Enduro ble direkte inspirert av de store RR-ene som løp i WEC-verdensmesterskapet for både tekniske og estetiske egenskaper, og er laget for å møte på alle typer terreng og hindringer i full gass!

MOTOR

  • Helt fornyet Minarelli-motor som gir forbedret levering over hele registeret, oppgradert til Euro 5-kategorien.
  • Elektronisk injeksjon for maksimal reaktivitet av respons under alle forhold.
  • Kamaksel med variabel ventiltiming for bedre kraft og dreiemoment ved alle hastigheter.
  • Våtclutch har alltid kontroll - selv i de mest krevende forhold.
  • Ny Luftfilter boks-system, som gir bedre ytelse takket være den nye formen på luftfilter boksen, sikrer bedre luftstrøm og tilgjengelighet til filteret. Mindre støy, lettere demontering.
KJØRETØY
  • Betarød ramme med revidert geometri for bedre kjøreegenskaper og kjøreegenskaper.
  • Ny plast inspirert av Racing modellene.
  • Oppgradert kjølesystem for å forbedre luftstrømmen.
  • Nydesignet lykt med FULL LED-lys: siste generasjon full LED optisk enhet for bedre synlighet kombinert med racingstilen til den nye lykten.
  • FULL LED-baklys fra RR-avledning.
  • Plast / metallkompositt bakramme er forbedret når det gjelder varigihet og stivhet samtidig.
  • Nytt støtte for større stabilitet og med forbedret fjærmekanisme.
  • CBS kombinert bremsesystem.
  • CDI og elektroniske komponenter med oppgradert ledningsnett: nå beskyttet inne i radiatorområdet.
  • 41 mm opp og ned gaffel.
  • Svingearm i aluminium.
  • Ny racing Alu eksos.
  • Mikrofuserte fothviler.
  • Sikkerhetssystem med en enkelt nøkkel for tenning, styrelås og bensinlokk.
TILLEGGSINFORMASJON
Frame Steel with double cradle split above the exhaust port
Wheel base 1425 mm
Max length 2076 mm
Max width 830 mm
Max height 1185 mm
Seat height 890 mm
Ground clearance 290 mm
Footrest height 360 mm
Dry weight 98 kg – front. 47,6 ; rear. 50,4
Fuel tank capacity 7,5 l
Reserve 1,5 l
Front suspension 98 kg – front. 47,6 ; rear. 50,4
Rear suspension Monoshock with adjustable spring preload
Shock absorber stroke 131 mm
Front wheel travel 265 mm
Rear wheel travel 270 mm
Front brake ø260 mm disc with CBS system
Rear brake ø220 mm disc
Front rim 2,50 x 17"
Rear rim 3,50 x 17"
Front tyre 110/80-17
Rear tyre 130/70-17
Type Single-cylinder, 4-stroke, liquid cooled
Bore 52 mm
Stroke 58,7 mm
Displacement 124,66 cc
Compression ratio 11,2:1
Ignition Electronic 150W-14v
Spark plug NGK R MR8E-9
Lubrication Forced with pump
Feeding Unleaded gasoline
Injection Mikuni
Clutch Wet antihoping multi-disc clutch
Transmission 6 speed
Secondary Trasmission Z. 14/58
Engine oil SAE 15W/50
Consumption l/100 km 2
Emission Co2 [g/km] 46
Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.

Beta

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×