RR 4T 125 R
Et stadig mer omfattende og variert utvalg av Beta RR 125 4-takts-modeller møter behovene til en voksende gruppe førere.
Potensielle RR 125 4-takts-kunder er mange og forskjellige – fra unge førere som tar sine første steg i motorsykkelverdenen, til mer erfarne førere som ønsker et smidig, sportslig kjøretøy som er rimelig i drift, uten å gi avkall på kjøreglede og brukervennlighet – kjennetegn ved hele Betamotor-familien.
Den nye 2025-modellen av RR 125 4-takts-serien, både Enduro og Motard, kan møte alle behov og tilbyr nå dobbelt så mange alternativer for å imøtekomme et bredere spekter av ønsker. Enten det er en sekstenåring som ønsker en førsteklasses supermotard for å ha det gøy i svingene, noen som prøver seg på enduro for første gang, en voksen som ønsker et økonomisk bykjøretøy, en ekspert som søker en tilgjengelig og enkel løsning, eller en nybegynner som oppdager veien eller terrenget – finnes det nå en Beta 125 4-takts som passer.
Videreutvikling og nytt R-tillegg
Beta har fortsatt tro på verdien av 125-segmentet, og derfor har de aldri sluttet å utvikle og utvide modellutvalget for å møte behovene til flest mulig entusiaster. Som nevnt stopper ikke nyhetene der: Beta 125 4-takts-serien inkluderer nå en ny modell rettet mot en mer kresen kunde – en som ønsker en 125 med mer raffinement og særpreg.
Derfor har RR 125 Enduro og Motard 4-takts fått selskap av en ny R-versjon – både Enduro og Motard.
RR 125 4Str R-serien utmerker seg med sin velkjente motor av japansk opprinnelse, som er et referansepunkt i 125-segmentet når det gjelder ytelse og komponenter. Sammen med spesielle matt-/blanke dekaler, en racinginspirert gjennomsiktig tank, eikefelger samt svingarm og lyddemper i aluminium, utgjør dette en førsteklasses utgave som garantert ikke går ubemerket hen.
Modellen er «opphøyd» med hensyn til både tekniske og estetiske detaljer, og fremhever dens høye kvalitetsnivå og eksklusive karakter.
Direkte inspirert av sine store søstre som konkurrerer i verdensmesterskapet (WEC), både teknisk og visuelt, er RR 125 4 STR Enduro skapt for å takle ethvert terreng eller hinder i full fart!
Hovedfunksjoner
- Euro 5 Minarelli-motor
- Gjennomsiktig tank
- Anodisert svingarm i aluminium
- Anodisert lyddemper i aluminium
- Rødlakkert ramme
- Spesialgrafikk i matt/blank finish, inspirert av Beta-motorsykler fra verdensmesterskapet
- Ergal spesialkomponenter
CHASSIS (RAMME)
- Ramme: Stålramme med dobbelt vuggedesign
- Akselavstand: 1435 mm
- Maks lengde: 2145 mm
- Maks bredde: 830 mm
- Maks høyde: 1220 mm
MOTOR
- Type: Énsylindret, 4-takts, væskekjølt
- Boring: 52 mm
- Slaglengde: 58,7 mm
- Slagvolum: 124,66 cc
- Kompresjonsforhold: 12,5:1
- Tenning: Elektronisk 250W – 14V
- Tennplugg: NGK CR8EI
- Smøring: Tvunget smøring med pumpe
- Drivstoff: Blyfri bensin
- Innsprøytning: Elldor
- Clutch: Våt, flerplateclutch
- Girkasse: 6-trinns
- Sekundæroverføring: Z. 17/63
- Motorolje: SAE 15W/50
- Forbruk (l/100 km): 1,9
- CO2-utslipp (g/km): 44,5
Klargjøring og registrering på kr.4000,- kommer i tillegg til oppgitt pris
