Kawasaki Z 900 2022

Kawasaki Z 900 2022
Varenr.
22Z900
Lager
Kontakt oss ang. pris og tilgjengelighet

Kvantumsrabatt

Loading...
  • Kawasaki Z 900 2022
  • 22Z900-1
  • 22Z900-2
  • 22Z900-3
  • 22Z900-4
  • 22Z900-5
  • 22Z900-6
  • 22Z900-7
  • 22Z900-8
  • 22Z900-9
  • 22Z900-10
  • 22Z900-11
  • 22Z900-12
  • 22Z900-13
  • 22Z900-14
  • 22Z900-15
  • 22Z900-16
Aggressiv Sugomi styling

2022 Z900 beholder “spennende og lett”-konseptet til sin forgjenger og tilbyr neste trinn i en aggressiv Sugomi styling. Oppgraderingen består av en rekke nye og avanserte funksjoner som kjøremodus, Traction control, TFT-fargeskjerm med mobiltilkobling, LED-lys og renere utslipp. Nye Z900 ligger i spissen i sitt segment og finnes både som fulleffekt og A2.

Høydepunkter
  • Digital TFT (Thin film transistor) fargeskjerm er svært lettlest, gir sykkelen det high-tech utseende den fortjener, og gir langt flere muligheter enn de tradisjonelle instrumentene.
  • Z900s særegne Sugomi-elementer - litt fremoverlent kjøreposisjon, lavposisjonert frontlykt og en oppover bakdel - forblir uendret, men de fleste oppdateringene gjør den iøynefallende aggressive stylingen enda skarpere.
  • Valget mellom Full Power eller Low Power lar føreren justere i hnehold til preferanser og miljø. Lav effektmodus (Low Power) senker effekten til omtrent 55 % av full effekt.
  • LED frontlykt, baklykt, skiltlys og blinklys gir synlighet og styling til nye Z900.
  • Kawasakis avanserte Traction Control gir både forbedret prestasjon ved sportslig kjøring og trygghet når du kjører på dårligere underlag. Tre valgbare moduser tilbyr gradvis større assisstanse som passer kjøresituasjonen og førerens preferanser.
  • Kjøremodus som kobler sammen KTRC- og Power Mode, gjør at sjåføren enkelt kan velge modus i henhold til situasjonen. Det er tre forskjellige forhåndsinnstilte modus (Sport, Road, Rain) og en manuell modus (Rider). I Rider-modus kan begge systemene justeres individuelt.
  • En Bluetooth chip innebygget i instrumentet muliggjør trådløs oppkopling mellom sykkel og mobiltelefon. Ved nedlasting av “RIDEOLOGY THE APP,” kan mange av instrumentets funksjoner leses og endres med telefonen.
  • Nye Dunlop Sportmax Roadsport 2 dekk bidrar til at Z900 er svært letthåndtert.
  • ABS (Anti-Lock Brake System) sikrer stabil bremseevne ved å hindre at hjulene låses under bremsing.
  • Horisontal Back-link montert støtdemper sørger for at støtdemperen er horisontal og bidrar til effektiv bruk av rom og massesentralisering.
  • Basert på racing-teknologi, fungerer Assist & Slipper Clutch som både en momentbegrenser og en selv-servo mekanisme som muliggjør et lettere trykk på clutchhendelen.
  • 3-modus KTRC (Kawasaki TRaction Control), Kawasaki’s mest avanserte traction control system, tilbyr et utvalg av moduser som passer til en rekke kjøresituasjoner, fra banekjøring til touring.
  • Valg av effektmodus gjør det mulig å endre motorens effektforsyning for å tilpasse kjøresituasjonen.
  • Dual Throttle Valves gir økt effekt og bedre brukervennlighet med to sett med ECU-regulerte gassventiler.
  • Indikator for økonomisk kjøring vises på instrumentpanelet når kjøringen er bensinsparende.
  • Smartphone-tilkobling bidrar til en forbedret motorsykkelopplevelse ved at fører kan koble seg til sin motorsykkel trådløst.

Tilgjengelige farger

  • Candy Lime Green / Metallic Spark Black
  • Pearl Robotic White / Metallic Matte Graphenesteel Gray
  • Metallic Spark Black / Metallic Flat Spark Black
MOTOR
Motortype Væskekjølt, 4-Takt Rekkefirer
Slagvolum 948 cm³
Størrelse x slagdybde 73.4 x 56 mm
Kompresjonsforhold 11.8:1
Ventilsystem DOHC, 16 ventiler
Drivstoffsystem Innsprøytning: Ø 36 mm x 4 med sekundærspjeld
Startsystem Elektrisk
Smøring Tvunget smøring, våt sump
YTELSE & TRANSMISSJON
Maksimal effekt 92.2 kW {125 HK} / 9,500 rpm
Maksimalt dreiemoment 98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700 rpm
Drivstofforbruk 5.7 l/100 km
Power down kit 85 kW Available
CO2 Utslipp 132 g/km
Girkasse 6-trinns
Sluttutveksling Forseglet kjede
Primærutveksling 1.627 (83/51)
Utveksling 1.gir 2.692 (35/13)
Utveksling 2.gir 2.059 (35/17)
Utveksling 3.gir 1.650 (33/20)
Utveksling 4.gir 1.409 (31/22)
Utveksling 5.gir 1.222 (33/27)
Utveksling 6.gir 1.034 (30/29)
Sluttutveksling 2.933 (44/15)
Clutch Våt multi-disk, manuell
BREMSER & FJÆRING
Bremser, front Doble semi-flytende 300 mm bølgeskiver. Caliper: 4-stemplet
Bremser, bak Enkel 250 mm bølgeskive. Caliper: 1-stemplet
Fjæring, front 41 mm invertert gaffel med trinnløs justerbar returdemping og fjærforspenning
Fjæring, bak Horisontal Back-link med justerbar returdemping og fjærforspenning
RAMME, MÅL OG VEKT
Rammetype Trellis, høy strekkfast stål
Forsprang 110 mm
Fjæringsvei foran 120 mm
Fjæringsvei bak 140 mm
Dekk, front 120/70ZR17M/C (58W)
Dekk, bak 180/55ZR17M/C (73W)
Styrevinkel V/H 33° / 33°
L x B x H 2,070 x 825 x 1,080 mm
Akselavstand 1,455 mm
Bakkeklaring 145 mm
Drivstoffkapasitet 17 liter
Setehøyde 820 mm
Kjøreklar vekt 212 kg

Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×