Kawasaki Z 900 SE 2022

Kawasaki Z 900 SE 2022
Varenr.
22Z900SE
Lager
Kontakt oss ang. pris og tilgjengelighet

Kvantumsrabatt

Loading...
  • Kawasaki Z 900 SE 2022
  • 22Z900SE-1
  • 22Z900SE-2
  • 22Z900SE-3
  • 22Z900SE-4
  • 22Z900SE-5
  • 22Z900SE-6
  • 22Z900SE-7
  • 22Z900SE-8
  • 22Z900SE-9
  • 22Z900SE-10
Z-familiens nykommer

Velkommen til Z-familiens nykommer. En sykkel som vil begeistre deg.Nye Z900 SE er utstyrt med premium komponenter for optimale kjøreopplevelser: ØHLINS S46 støtdemper, Stålarmerte bremseslanger, Brembo M4,32 calipere med Brembo bremseskiver i front, samt gull-eloksert forgaffel og utsøkt farge sammensetning. Dominer dine omgivelser med nyeste tilskudd av Z-familien.

Høydepunkter
  • 41 mm Gull-farget justerbar USD forgaffel satt opp i perfekt balanse med Öhlins S46 støtdemperen bak for optimale kjøreegenskaper, veigrep og komfort. Bakdemperen har justerbar demping, samt hydraulisk justering av fjær-forspenning som raskt og enkelt tillater endring ved kjøring med passasjer og bagasje.
  • Forbrems med Brembo komponenter gir maksimal bremsekraft og optimal bremsekontroll. To ø300 mm Brembo bremseskiver og Brembo M4.32 radial-monterte monobloc calipere komplettert av en Nissin radial masterpumpe og stål-omsunnede bremseslanger gir en letthåndterlig og lineær bremsehendel.
  • Bluetooth teknologi i instrumentpanelet gir mulighet for trådløs oppkopling av smartphone. Med smartphone app. “RIDEOLOGY THE APP,” kan mange av instrumentpanelets funksjoner overføres til telefonen.
  • Nye LED hovedlys, markeringslys, skiltlys, blinklys og baklys gir Z900’s en skarp og ny styling.
  • Nye Dunlop Sportmax Roadsport 2 dekk bidrar til Z900’s letthåndterlige karakter.
  • Z900’s markerte sugomi design elementer (crouching stance, low-positioned head and upswept tail) remain unchanged, its eye-catching styling benefits from a number of updates that make its aggressive design even sharper.
  • Kawasaki's avanserte traction control system tillater sportslige kjøreegenskaper ved godt veigrep, samt sikket og tillitsvekkende grep på glatt underlag. Fører kan velge mellom tre programerte kjøremodes.
  • All-inclusive kjøre-modes kopler KTRC og Power Mode for enkel og rask tilpasning under varierende kjøreforhold. Fører kan velge mellom tre programerte settinger (Sport, Road, Rain) eller en mauell setting (Rider). med individuelle valg av Traction control og Motorkraft.
  • Med valgbar Full Power eller Low Power modes kan fører tilpasse motorkraft til sin kjørestil og til vei- og trafikkforhold. Low Power mode begrenser motorkraften til ca 55% av Full Power.
  • Med det nye hel-digitale TFT farge instrumentet fremstår cockpit i high-tech, premium klasse. Det nye instrumentet har flere funksjoner enn den gamle modellen.
  • ABS (Anti-Lock Brake System) sikrer stabil bremseevne ved å hindre at hjulene låses under bremsing.
  • Horisontal Back-link montert støtdemper sørger for at støtdemperen er horisontal og bidrar til effektiv bruk av rom og massesentralisering.
  • Basert på racing-teknologi, fungerer Assist & Slipper Clutch som både en momentbegrenser og en selv-servo mekanisme som muliggjør et lettere trykk på clutchhendelen.
  • 3-modus KTRC (Kawasaki TRaction Control), Kawasaki’s mest avanserte traction control system, tilbyr et utvalg av moduser som passer til en rekke kjøresituasjoner, fra banekjøring til touring.
  • Valg av effektmodus gjør det mulig å endre motorens effektforsyning for å tilpasse kjøresituasjonen.
  • Dual Throttle Valves gir økt effekt og bedre brukervennlighet med to sett med ECU-regulerte gassventiler.
  • Indikator for økonomisk kjøring vises på instrumentpanelet når kjøringen er bensinsparende.
  • Smartphone-tilkobling bidrar til en forbedret motorsykkelopplevelse ved at fører kan koble seg til sin motorsykkel trådløst.

Tilgjengelige farger

  • Metallic Spark Black / Candy Lime Green
MOTOR
Motortype Væskekjølt, 4-Takt Rekkefirer
Slagvolum 948 cm³
Størrelse x slagdybde 73.4 x 56 mm
Kompresjonsforhold 11.8:1
Ventilsystem DOHC, 16 ventiler
Drivstoffsystem Innsprøytning: Ø 36 mm x 4 med sekundærspjeld
Startsystem Elektrisk
Smøring Tvunget smøring, våt sump
YTELSE & TRANSMISSJON
Maksimal effekt 92.2 kW {125 HK} / 9,500 rpm
Maksimalt dreiemoment 98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700 rpm
Drivstofforbruk 5.7 l/100 km
Power down kit 85 kW Available
CO2 Utslipp 132 g/km
Girkasse 6-trinns
Sluttutveksling Forseglet kjede
Primærutveksling 1.627 (83/51)
Utveksling 1.gir 2.692 (35/13)
Utveksling 2.gir 2.059 (35/17)
Utveksling 3.gir 1.650 (33/20)
Utveksling 4.gir 1.409 (31/22)
Utveksling 5.gir 1.222 (33/27)
Utveksling 6.gir 1.034 (30/29)
Sluttutveksling 2.933 (44/15)
Clutch Våt multi-disk, manuell
BREMSER & FJÆRING
Bremser, front Doble semi-flytende 300 mm bølgeskiver. Caliper: 4-stemplet
Bremser, bak Enkel 250 mm bølgeskive. Caliper: 1-stemplet
Fjæring, front 41 mm invertert gaffel med trinnløs justerbar returdemping og fjærforspenning
Fjæring, bak Horisontal Back-link med justerbar returdemping og fjærforspenning
RAMME, MÅL OG VEKT
Rammetype Trellis, høy strekkfast stål
Forsprang 110 mm
Fjæringsvei foran 120 mm
Fjæringsvei bak 140 mm
Dekk, front 120/70ZR17M/C (58W)
Dekk, bak 180/55ZR17M/C (73W)
Styrevinkel V/H 33° / 33°
L x B x H 2,070 x 825 x 1,080 mm
Akselavstand 1,455 mm
Bakkeklaring 145 mm
Drivstoffkapasitet 17 liter
Setehøyde 820 mm
Kjøreklar vekt 212 kg

Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×